برانکو: پیروزی بر استقلال خوزستان یک برد سخت بود

برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز (جمعه) پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در ابتدا به بازیکنانم تبریک می‌گویم که یک برد سخت و حساس را مقابل استقلال خوزستان به‌دست آوردند. ما می‌دانستیم که مقابل استقلال خوزستان بازی سختی داریم، چون آنها تازه خودشان را پیدا کرده‌اند و در نیم‌فصل دوم هم تقویت شدند. طبیعی است که فشار کمی روی آنها باشد.

وی با یادآوری اینکه استقلال خوزستان برای رسیدن به رتبه چهارم تلاش می‌کند، افزود: من از عملکرد بازیکنانم کاملاً راضی هستم. درست است که نتیجه ما مقابل استقلال خوزستان قاطع نبود، اما ما یک گل سالم به ثمر رساندیم، همچنین روی محسن مسلمان هم پنالتی شد و شانس‌های دیگری هم داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. اگر گل دوم را به ثمر می‌رساندیم با آرامش بیشتری کار را دنبال می‌کردیم، اما نزدن گل دوم هم تقریباً عادی به حساب می‌آید. زمانی که شما با یک گل جلو هستید طبیعی است که بیشتر دنبال حفظ نتیجه باشید. تیم استقلال خوزستان به جز ضربات ایستگاهی نتوانست موقعیت دیگری روی دروازه ما ایجاد کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: به کل مجموعه تیم و بازیکنانم بابت پیروزی دیروز تبریک می‌گویم. ما هم در خط دفاعی و هم در خط حمله عملکرد بسیار خوبی داشتیم. تبریک اصلی و بزرگ‌ترم را به مردم ایران و هواداران پرسپولیس می‌گویم که در هفته‌های آینده جشن سالن جدید خود را خواهند گرفت.

برانکو با اشاره به دیدار تیمش مقابل الریان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: الریان سال گذشته قاطعانه قهرمان لیگ قطر شد. آنها چند ملی‌پوش نامی کشورشان را در اختیار دارند و در نیم‌فصل دوم هم پیشرفت چشمگیری داشته‌اند. آنها در دقیقه 96 بازی را به الهلال واگذار کردند و مقابل الوحده هم به پیروزی رسیدند. همچنین میشاییل لادروپ سرمربی تیم الریان است که یک روش بازی اروپایی و مدل بازی هلندی را در این تیم دنبال می‌کند. لادروپ هم در بارسلونا و هم در هلند بازی کرده و مربی فهیمی است. ما مقابل الریان بازی سختی داریم و امیدوارم بتوانیم از فرصت‌مان برای ریکاوری استفاده کنیم و آماده دیدار مقابل این تیم شویم.

وی خستگی را عامل اصلی بازی نه‌چندان هجومی تیمش مقابل استقلال خوزستان دانست و ادامه داد: خستگی باعث شد که دیروز آن‌طور که می‌خواستیم بازی نکنیم. ما هر چهار روز یک بار بازی داریم، اما مهم‌ترین مسئله برای ما بردن است، مهم این است که ما استقلال خوزستان را بردیم و حالا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شدیم. ما تنها تیم ایرانی هستیم که بازیکن خارجی نداریم و کاملاً بومی بسته شده‌ایم. ما بازیکنان خوبی در فاز هجومی داریم و با سه بازیکن تهاجمی مقابل همه تیم‌ها حملات زیادی انجام می‌دهیم. بازی هجومی یک ریسک است که ما آن را انجام می‌دهیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 251051 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟