مد و رنگ تابستانی مخصوص آقایان خوش پوش +عکس

رنگ اولین چیزی است که افراد هنگام دیدن شما به آن توجه می‌کنند و می‌تواند به سرعت، اثری طولانی‌مدت روی فرد مقابل بگذارد. رنگ‌هایی که برای مد و در استایل لباس پوشیدن خود انتخاب می‌کنید، در واقع تصویری است از آنچه می‌خواهید باشید و احساسی که در مورد خود دارید. به علاوه، انتخاب صحیح رنگ روی مواردی از جمله اندام، ظاهر و شخصیت نیز تاثیر می‌گذارد. در سری مقالات مد و رنگ در بنیتا درباره‌ی اهمیت رنگ در مد و چگونگی انتخاب صحیح رنگ برای لباس، رنگ‌های سال و ... می‌خوانیم. یک دنیای رنگی، دنیایی پر از معناست. پیش از این در بنیتا به رنگ‌های محبوب تابستان و نحوه‌ی ست کردن آنها اشاره کردیم. 
امسال ترندهای رنگی بهار و تابستان برای آقایان در میلان و پاریس به نمایش گذاشته شد. در زمان‌های گذشته، رنگ‌های پررنگ و شارپ، تنها برای اکسسوری‌ها یا بخش کوچکی از لباس‌های آقایان استفاده می‌شد. اما کم‌کم طراحان لباس از این رنگ‌ها به عنوان رنگ‌های غالب استفاده کردند. در این فصل، رنگ‌های شارپی مانند قرمز، نارنجی و زرد حضور دارند اما از تاثیر زیبای رنگ‌هایی مانند آبی و سبز نباید غافل شد.رنگ‌هایی که در زیر خواهید دید، ترندهای رنگی تابستان امسال برای آقایان هستند.
تُن‌های خاکستری
رنگ های تابستانی اقایان
انواع تن‌ خاکستری از ترندهای رنگی تابستان امسال برای آقایان است. رنگ خاکستری به راحتی با رنگ‌های دیگر ست می‌شود و آزادی Freedom عمل بیشتری در انتخاب اکسسوری و لباس‌هایی که می‌خواهید با این رنگ ست کنید به شما می‌دهد.
رنگ بژ

رنگ های تابستانی اقایان

رنگ بژ، با این تفاوت که کمی از سال‌های پیش غنی‌تر است و از تن‌های مختلف این رنگ در تابستان می‌توان استفاده کرد. رنگ‌ بژ رنگی پرطراوت و از ترندهای تابستان امسال است.
تُن‌های آبی

رنگ های تابستانی اقایان

تن‌های آبی همیشه جزو رنگ‌های پر طرفدار در مد آقایان بوده. در تابستان امسال، این رنگ کمی مات‌تر استفاده می‌شود؛ مانند رنگ سورمه‌ای.
رنگ زرد

رنگ های تابستانی اقایان

رنگ زرد همیشه رنگ مورد توجه طراحان برای جلوه‌ دادن به لباس آقایان یا اکسسوری‌ها بوده. امسال رنگ زرد، با کمی تن سبز رنگ، به یکی از ترندهای رنگی تابستان برای لباس آقایان انتخاب شده و کمی پررنگ‌تر از آنچه سال‌های پیش برای مد آقایان استفاده می‌شد، به‌کار می‌رود.
رنگ بادمجانی

رنگ های تابستانی اقایان

آخرین رنگی که به عنوان ترند تابستانه‌ی آقایان انتخاب شده است، رنگ بادمجانی با کمی تن قرمز است. این رنگ برای هر جایگاه اجتماعی و برای هر موقعیتی مناسب است و یکی از مهم‌ترین رنگ‌های تابستان امسال برای آقایان به شمار می‌رود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 289237 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟