جدیدترین مد روز آرایش و زیبایی برای تابستان ۲۰۱۷    +تصاویر آموزشی

مد روز ، چشم‌های پری دریایی
مدت‌ها بود که در آرایش چشم‌ها، سبک آرایش اسموکی ، گوی سبقت را از سایر انواع آرایش ربوده بود و برای خودش در صدر جدول قرار داشت. اما تابستان امسال، این سبک آرایش، یک رقیب جدی پیدا کرده است: مدل  آرایش چشم به سبک پری دریایی! در این مدل آرایش از رنگ‌های شاد و روشن استفاده می‌شود تا چشم‌ها جذاب و خیره کننده شوند. برای اینکه بتوانید چشم‌هایتان را به این سبک آرایش کنید، کارهای زیر را انجام دهید:

نیمه داخلی پلک بالا را با سایه‌ی بنفش روشن و براق بپوشانید.
نیمه خارجی پلک بالا را با سایه‌ی آبی براق اما روشن بپوشانید.
زیر پلک پایین را سایه‌ی سبز براق و روشن بزنید.
گوشه‌های داخلی چشم‌ها را طلایی کنید.
با یک براش تمام این رنگ‌ها را با هم ترکیب کنید تا خطوط جدا کننده‌ی بینشان محو شود.

mermaid-eye-shadow

موها را به کمربند بکشید
یکی از مد روز های با‌مزه برای آرایش مو، استفاده از کمربند برای بستن موها در کنار سایر زیورآلات آن است. برای این کار، موها را صاف به سمت عقب شانه کنید و با یک کش سر نازک و هم‌رنگ موها ببندید. سپس یکی از کمربندهای پارچه‌ای قدیمی خود را بردارید و دور موها ببندید؛ ممکن است برای این کار مجبور شوید خودتان چند سوراخ به کمربندتان اضافه کنید. بهتر است قد این کمربند بلند، هم‌اندازه‌ی موهایتان یا از آن بلندتر باشد. احتمالا تا چند وقت دیگر کش سرهای کمربندی وارد بازار Store می‌شوند و شما را از پیدا کردن کمربندهای پارچه‌ای قدیمی‌تان بی‌نیاز می‌کنند.
belted-pony-tail

رژ گونه به جای سایه
اگر عبارت مینی مالیستی را شنیده باشید می‌دانید که گاهی وقت‌ها به معنای بردن بیشترین بهره از کمترین امکانات هم به کار می‌رود. بسیاری از میکاپ آرتیست‌هایی که کار طراحی آرایش مدل‌های بین المللی را بر عهده دارند، رویکرد تابستان امسال را مینی مالیستی کرده‌اند. بارزترین نمونه‌اش هم استفاده از رژ گونه به عنوان سایه، کانتورینگ و صد البته رژ گونه بوده است.

blush-as-eye-shadow
رژ لب مات یا روشن؟
امسال به طور کلی، استفاده از رژ لب‌های مات و هم‌رنگ لب زیاد دیده می‌شود. اما اگر دوست دارید شبیه تابستان شاد و پر از انرژی به نظر برسید، خوب است دست به کار شوید و از برق لب‌های روشن که رنگ‌های ملایم دارند استفاده کنید. استفاده از لاک لب‌هایی با همین ویژگی هم برای تمام خانم‌های طرفدار مد روز مجاز است.
lip-gloss-lip-stick
خط چشم‌های روشن
موقع خرید لوازم آرایش برای تابستان امسالتان، دست به کار شوید و چند مداد چشم شاد و روشن انتخاب کنید. امسال رنگی کردن پلک‌ها با استفاده از مداد، خط چشم و حتی سایه مد شده است، منتها با این قاعده که رنگ‌ها به هیچ وجه نباید تیره باشند. رنگ‌های آبی، سبز نیلی و صورتی پاستلی می‌توانند انتخاب‌های خوبی برای شروع یک آرایش تابستانه بر اساس مد روز باشند که شما را برای حضور در یک دورهمی دخترانه‌ی شاد آماده می‌کنند.

pastel-blue-eye-liner

براق کردن پوست
برندهای زیادی برای آرایش مدل‌هایشان سراغ براق کردن پوست آن‌ها رفته‌اند. البته این برندها برای انجام این کار به هیچ وجه سراغ چرب کردن پوست نرفته‌اند و این کار را محدود به استفاده از مرطوب کننده و پرایمر کرده‌اند. اگر قصد دارید از این مد روز پیروی کنید بهتر است آن را برای آرایش شب مورد استفاده قرار دهید و در روز سراغش نروید.

moisturizing-skin

مدل موی انقلابی!
خیلی از سلبریتی‌ها تصمیم گرفته‌اند قوانین همیشگی مدل موهایشان را به هم بزنند و برای تابستان امسال سراغ مدل‌هایی بروند که به کل متفاوت با چیزی باشد که تا به حال از آن‌ها دیده‌ایم. اگر شما هم دلتان تنوع می‌خواهد می‌توانید از این مد روز استفاده کنید و موهایتان را طوری تغییر دهید که همیشه دلتان‌ خواسته است اما جرئتش را نداشته‌اید.

hair-cut

چسباندن تزئینات روی پلک‌ها
با اینکه این مد روز در نهایت اتفاق جالبی نیست و بویی از شیک بودن نبرده اما با‌خبر بودن از آن ضرری ندارد. تابستان امسال استفاده از وسایل تزئینی برجسته برای آرایش پشت پلک‌ها و حتی روی ابروها در کشورهای غربی و «صرفا در سالن‌های مد» دیده خواهد شد. این مد روز زشت حاصل ابتکار یک میکاپ آرتیست نوزده ساله است!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 271946 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟