حجم ویدیو: 9.33M | مدت زمان ویدیو: 00:01:31

به گزارش گروه ترجمه رکنا، یک سازمان دولتی در برزیل برای نخستین بار ویدئویی را از آخرین بازمانده یک قبیله ابتدایی آمازون در جنگل‌های انبوه این کشور منتشر کرد.

به تازگی ویدئویی شگفت انگیز و باور نکردنی از آخرین بازمانده یک قبیله ابتدایی آمازون که به مدت دو دهه به تنهایی در جنگل های انبوه برزیل زندگی می کند، منتشر شده است.

این عضو قبیله ابتدایی آمازون که تنهاترین مرد جهان لقب گرفته است در دهه پنجم زندگی خود به سر می برد و هیچ ربطی به قبایل آدم خواران ندارد.

اعتقاد بر این است که او آخرین بازمانده از اعضای یک گروه شش نفره از قبیله ابتدایی آمازون است که در سال 1995 هم قبیله ای های خود را در جریان حمله کشاورزان برزیلی از دست داد و از آن پس به تنهایی در جنگل های انبوه این منطقه عمر خود را گذرانده است.

در حال حاضر، نام و نشان دقیقی از او در دست نیست اما مردم محلی او را مرد گودال می نامند. به گفته محلی ها، او برای حفاظت از خود، گودال های پنهان جنگل را با چوب های تیز پر می کند و همیشه در گودال ها و حفره ها به صورت ناگهانی پنهان می شود.

تنهاترین مرد جهان در کلبه ای که خودش بالای درختان ساخته است زندگی می کند. با تیر و کمانی که ساخته دست خودش است گراز جنگلی، پرندگان و میمون ها را شکار می کند و میوه و سبزیجات مورد نیاز خودش را پرورش می دهد.

فونای، یک سازمان دولتی برزیلی است که برای نخستین بار تنهاترین مرد جهان را در جنگل های انبوه این کشور شناسایی کرد. این سازمان وظیفه ردیابی و نظارت بر قبایل بومی برزیل را دارد.

مهمترین سیاست های فونای، جلوگیری از مداخله جوامع مدرن در جوامع سنتی و قبیله ای است و از دهه 1990 پس از حمله قاچاقچیان الوار به جنگل ها که منجر به کشته شدن اعضای یک قبیله ابتدایی شد، موقعیت خود را به خوبی حفظ کرده است.

در ویدئویی که فونای منتشر کرده است تنها ترین مرد جهان در حالی مشاهده می شود که با تبر مشغول شکستن ساقه درختان است. آن ها پیش از این وجود اعضای قبیله بدوی در جنگل های آمازون برزیل را پیش بینی کرده بودند به همین منظور گاهی اوقات تبر، ساطور و حتی دانه های گیاهان را در نقاط مشخصی از جنگل قرار می دادند تا از این طریق به دست اعضای باقی مانده احتمالی قبایل بدوی برسد و آنها را در مسیر ارتباط با جامعه مدرن قرار دهند.

این در حالی است که تنهاترین مرد جهان به رغم استفاده از ابزارآلاتی که فونای در اختیارش گذاشته، به هیچ عنوان تمایلی به ارتباط با جامعه مدرن ندارد.

آلتر آلگایر، رئیس سازمان فونای در این باره توضیح داد: او در برابر زندگی مدرن مقاومت نشان می دهد. او شکارچی قابلی است و حتی در حفظ گیاهان پاپایا و ذرت فعال است. از سلامتی Health فوق العاده ای برخوردار است و فیزیک قدرتمندی دارد.

وی افزود: این مرد که همچنان برای ما ناشناخته است، همه چیز از قبیل خانواده، قبیله و فرهنگش را از دست داده است. اما قانون Law بقا را با تنهایی زندگی کردن در جنگل ثابت کرده است.

فونای طی چندین سال فعالیت خود 27 قبیله در منطقه آمازون برزیل شناسایی کرده است که تاکنون تماسی با دنیای مدرن نداشته اند. این سازمان همچنین 15 قبیله بدوی در مناطق دور از دسترس کشورهای پرو، بولیوی، اکوادور و کلمبیا کشف کرده است.

گفته می شود 113 قبیله بدوی از جمله قبیله آدم خواران در جنگل های برزیل وجود دارد که بیشتر آن ها هنوز کشف نشده است.

تنهاترین (2)

تنهاترین (1)

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نقشه عروس ثروتمند برای داماد / نمی خواهم مرا ترک کند !

تصویری واقعی از ابوعلی سینا + عکس

آمار تکان دهنده از تجاوز راننده های تاکسی اینترنتی به دختر و زنان !

حمله هولناک 3 زن به نیکی 22 ساله زیر دوش باشگاه زنانه + عکس

گرفتار شدن 2 شهروند ترک در تور خاله‌ شهلا / در پارک چیتگر چه حادثه ای رخ داد؟

پژو 206 با 3 سرنشین زن در خیابان شریعتی نصف شد +تصاویر

سوال نابجا هنگام عقد همه چیز را به هم زد

فیلم هولناک لحظه درگذشت کرم حیدری هنگام تعزیه ظهر عاشورا + فیلم

ازدواج پنهانی پس از دور شدن فامیل ها !

کولاک جدیدترین مرسدس بنز کوپه در میان رقبا!

تست تخم مرغ و پنیر بهترین صبحانه+دستور تهیه خانگی

 

کدخبر: 408509 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟