سرهنگ "حسین زلقی "رئیس پلیس آبادان پیرامون جزئیات خبر گفت:  با وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت از داخل حیاط منازل مسکونی اهالی یکی از مناطق روستایی این شهرستان، تیمی از ماموران پاسگاه انتظامی ابوشانک  مسئولیت پرونده را برعهده گرفتند و به محل های وقوع سرقت مراجعه کردند.

حوادث رکنا، او با بیان اینکه در بررسی های انجام شده و جمع آوری مستندات لازم ، مشخص شد ؛ سرقت ها توسط یک سارق پس از تخریب درب حیاط ساختمان ها و قفل و زنجیر موتورسیکلت ها انجام شده است.

رئیس پلیس شهرستان آبادان افزود: با تلاش ماموران هویت سارق شناسایی و مشخص شد متهم یکی از سارقان سابقه دار بوده و به تازگی از زندان آزاد شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مخفیگاه متهم در حوزه استحفاظی ابوشانک شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد، ادامه داد: تعداد3دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه وی کشف و ضبط شد.

سرهنگ زلقی  درخاتمه با بیان اینکه متهم در بازجویی با پلیس به 10فقره سرقت موتورسیکلت از اهالی روستا معترف گردیدخاطر نشان کرد:تا کنون 3تن از مالباختگان شناسایی شده اند و با تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم برای سیرمراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

علی رنجکش

کدخبر: 752580 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟