انتقام کور با حذف انتخاب های داوطلب کنکوری/ در مشهد رخ داد

رییس پلیس فتا استان خراسان رضوی سرهنگ جواد جهانشیری در تشریح خبر گفت: با توجه به ارائه شکوائیه توسط یکی از شهروندان شهرستان خواف از توابع استان خراسان رضوی مبنی بر حذف رشته های انتخاب شده توسط سیستم یا فردی ناشناس رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان خواف قرار گرفت.

به گزارش رکنا، جهانشیری افزود:شاکی با ارائه مستندات در اظهارات اولیه خود به کارشناسان پلیس فتا از کسب رتبه برتر خود در کنکور و حق تعدد انتخاب هایش خبر داد و با اظهار تاسف بیان داشت : انتخاب های وی بدلیلی نامعلوم حذف شده است و تقاضای بررسی موضوع توسط کارشناسان پلیس فتا را داشت.

رئیس پلیس فتا استان ادامه داد: طی بررسی های بعمل آمده توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد حذف رشته ها تعمدی و از روی قصد صورت گرفته و خطای سیستمی نبوده است، لذا با تحقیقات فنی صورت گرفته رد پایی از متهم را در فضای مجازی پیدا و با تلاش کارشناسان پلیس فتا شهرستان خواف متهم و با هماهنگی مقام محترم قضایی در مشهد شناسایی و دستگیر شد.

متهم که از اقوام نزدیک شاکی بود در اعتراف به بزه خود با ندامت و شرمساری حسادت و رقابت خود را علت اصلی بزه خود یاد کرد و تقاضای عف و بخشش را از شاکی داشت.

سرهنگ جهانشیری به کلیه کاربران فضای مجازی به ویژه دانش آموزان و دانشجویان توصیه کرد: با توجه به سیستمی شدن بسیاری از ثبت نام ها از جمله کد دانش آموزی و دانشجویی و در بسیاری از امور اداری دیگر شهروندان محترم می بایست از حساب کاربری خود صیانت کرده تا مورد سوء استفاده افراد سودجو واقع نگردد.

گفتنی است، شهروندان گرامی جهت ارسال گزارش و یا در صورت وقوع هرگونه اتفاق و حادثه ای در فضای سایبر بلافاصله  با شماره تماس 096380 مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا ارتباط برقرار نموده تا نسبت به دریافت خدمات اورژانس سایبری توسط کارشناسان پلیس فتا بهرمند شوند و یا با آدرس الکترونیکی به نشانی www.cyberpolice.ir از بروز ترین اخبار و حوادث و آموزش های پیشگیرانه در حوزه فضای سایبری مطلع گردند.

کدخبر: 743419 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟