صفر تا صد کثیف ترین مثلث فحشا در ایران + فیلم  و عکس تکاندهنده
حجم ویدیو: 64.25M | مدت زمان ویدیو: 00:13:44

برداشت آخر: شهروز سخنوری معروف به الکس صبح دیروز اعدام شد. اتهامات این اعدامی به اندازه ای تکاندهنده است که دل هر ایرانی وطن دوستی را می لرزاند.

برداشت اول :پشت کامپیوتر می نشستم و با دختران ایرانی در داخل کشور طرح دوستی می ریختم در کمتر از 10 دقیقه می توانستم هر دختری را که انتخاب کرده بودم فریب دهم و ...

الکس

برداشت دوم : پیشنهاد مدلینگ در دوبی دادند گفتند تو دختری هستی که معیارهای مدل شدن را داری باید با یک شرکت ایرانی در دوبی کار می کردم وقتی ویزای تحصلی گرفتند و پرسیدم چرا ویزای کاری نیست گفتند تو براحتی می توانی به ایران تردد کنی و مناسب ترین ویزا است !

برداشت سوم : وقتی از ایرن خارج شدم خانواده ام راضی بودند و هیچ شکی نداشتند در دوبی ناگهان همه چیز تغییر کرد مدارکمان را گرفتند و به زور از ما در حالت نامناسب عکس انداختند بعد در لیست بردگان جنسی قرار گرفتیم باید تن فروشی می کردیم !

برداشت چهارم : صدای گریه دختر ایرانی : آخه مشتری کتک می زند ! وای خدا چرا باید از مشتری کتک بخورم اونم بخاطر 100 هزار تومان پول ...

برداشت پنجم : الکس با چند مرد روس به زنی جلوی چشمان شوهرش تجاوز می کند و بدن شوهرش را با اتو می سوزاند ...

برداشت ششم: وقتی خواستم دیگر با الکس کار نکنم تهدید شدم گفت همه عکس هایت را از سر کوچه خانه ÷دری ات تا ته کوچه دیوار چسب می کنم الکس خانواده دخترانی مثل من را هم تهدید می کرد !

الکس اعدام شد ! این خبری بود که دیروز ساعاتی به مهمترین خبر ایران تبدیل شد ! الکس با مادر و 50 نوچه خودش بزرگترین و بی رحم ترین شبکه قاچاق دختران ایرانی به دوبی و مالزی را هدایت می کرد و کارتل بزرگ بردگان جنسی را در خاورمیانه و آسیای شرقی آن هم با دختران ایرانی ریاست می کرد.

بازگشت به 4 سال قبل

18 آبان ماه سال ۱۳۹۸ پرونده ای بین المللی در دادسرای جرایم امنیت اخلاقی تهران کلید خورد ابتدا  سرنخی از یک زن به نام « سارا جرف دریس‌زاده » به دست آمد که با در اختیار داشتن زنان و دختران ایرانی در کشور امارات گرداننده شبکه زیرزمین فساد است.

وقتی اقدامات اطلاعاتی صورت گرفت شاخه جدیدی پیش روی تیم اطلاعاتی پلیس امنیت قرار گرفت که نشان می داد سارا تنها یکی از سرشبکه های قاچاق دختران ایرانی به آسیای خاورمیانه و آسیای شرقی است و رییس مخوف باند مردی ایرانی به نام  شهروز سخنوری معروف به الکس است در دوبی است.

بازداشت سارا

پلیس امنیت خیلی سازمان یافته  سارا جرف دریس زاده را بازداشت کرد و با اعترافات تکاندهنده این زن خیلی سریع، شبکه گسترده‌ای که زنان و دختران روسپی را از شهرهای مختلف کشور سازمان‌دهی و مبادرت به قاچاق آن‌ها به چندین کشور منطقه می‌کرد زیر نظر گرفته شد و همین ضربه تاثیرگذاری به شبکه بین المللی الکس بود !

تن فروشی دختران با ویزای تحصیلی

در بررسی های تخصصی و امنیتی فاش شد که یک مرد ایرانی شاغل در مدرسه ای واقع در مالزی عضو این شبکه فساد بین المللی است و این مرد  اقدام به صدور معرفی نامه تحصیلی جعلی برای دختران تن فروش و روسپی می‌کرد.

این مرد نیز بازداشت شد و مهمترین مسیر اغفال دختران ایرانی توسط الکس کور شد و همزمان دستور بازداشت الکس و 3 گرداننده اصلی باند فساد به ایینترپل داده شد.

اعترافات بازداشتی های باند الکس

پلیس امنیت که توانسته بود تعداد زیادی از اعضا باند الکس را شناسایی و بازداشت کند در بازجویی از آنها به سرنوشت های تکاندهنده ای از دختران ایرانی که نه با تمایل به تن فروشی بلکه با فریب خوردن و در آرزوی درآمد و شهرت مدلینگ از ایران خارج شده و برده جنسی باند الکس شده بودند برخوردند.

یکی از نوچه های الکس که به سارینا شهرت دارد در افشاگری اقدامات شبکه قاچاق دختران الکس گفت : «من در آنجا وظیفه مدیریت دختران و مشتریان جنسی را بر عهده داشتم».

 دختر دیگری معروف به مایا گفت: «یک روز بعد از اینکه به مالزی رسیدیم از من و دوستم با لباس نامناسب عکس‌هایی تهیه شد و این عکس‌ها با قرار گرفتن در یک آلبوم برای انتخاب مشتریان قرار گرفت».

مایا ادامه داد: الکس پاسپورت ما دو نفر را گرفت و بابت هر مرحله فحشا، از ما ۱۷ میلیون تومان درآمد داشت. پس از آن بود که الکس من را به دوبی فرستاد و در آنجا هم بابت خدمات فساد و فحشایی که می‌دادم برای الکس درآمد کسب می‌کردم. شبکه در دوبی یک مدیر اصلی (صوفی) داشت که همه دخترها زیر نظر او کار می‌کردند و در اصل او زنان و دختران شبکه را در دوبی تحویل می‌گرفت و پول‌های کسب شده از راه ارائه خدمات فساد را به حساب الکس واریز می‌کرد.

ردپای کارمند ایرانی سفارتخانه مالزی

تحقیقات نشان داد شبکه فساد و فحشا الکس با ثبت یک شرکت صوری، اخذ ویزای دانشجویی دختران و زنان را انجام می‌داد. این شبکه با ارتباط گیری گسترده موفق شده بود کارهای مربوط به اقامت و اخذ ویزا را انجام داده و دختران را به مالزی اعزام کند.

الکس با اقدامات گسترده و خرج پول موفق شده بود یک کارمند ایرانی مشغول به فعالیت در بخش پذیرش سفارتخانه کشور مالزی در تهران را جذب کند و با استفاده از وی کارهای اخذ اقامت و ویزا را در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

همچنین شبکه گسترده فساد و فحشای الکس به واسطه ارتباطات خود با برخی از کارکنان فرودگاه مالزی مُهر قلابی روی گذرنامه برخی از دختران زده و مبادرت به خروج آن‌ها از مالزی به مقصد کشورهای دیگر می‌کردند.

این شبکه دارای نفوذ زیادی بوده است به طوری که در عرض 24 ساعت می‌توانست دعوتنامه و ویزای دو ماهه کشور مالزی را اخذ کند.

گستره شبکه فعالیت الکس در جذب زنان و دختران ایرانی محدود به یک شهر در ایران نبوده و وی از ظرفیت‌های مختلف در شهرهای مختلف استفاده می‌کرده است.

بررسی ها نشان داد ، شهروز سخنوری یک فرد معروف در یکی از شبکه‌های مجازی را با توجه به تعداد بالای دنبال‌کننده‌هایش در سیستم خود جذب کرده بود و از طریق فضای مجازی نیز اقدام به تقویت شبکه فساد و فحشای خود می‌کرد.

مدیریت دقیق الکس در باند بانفوذش

تحقیقات پلیس و مقام قضایی نشان داد باند فساد وفحشای الکس در تنظیم روابط و نیروی انسانی خود نیز بسیار دقیق و مطابق نظام طراحی شده فعالیت می‌کرد.افراد در این شبکه هر کدام یک عنوان کاری مشخص داشتند و وظایف به خوبی برای آن‌ها تعریف شده بود.

فرار الکس از ایران و بازگشت به فعالیت باند مخوف

پس از تشکیل پرونده و فرار شهروز سخنوری از ایران و بعد از مالزی به اوکراین الکس دوباره با به کارگیری افراد فعال در داخل کشور شبکه خود را بازسازی و بدنه سرویس اسکورت زنان و دختران به خارج از کشور را بازیابی کرد.

بازداشت 12 اینجکتور

در بدنه اصلی شناسایی شده از این شبکه گسترده ۱۲ فرد معروف که از سرشبکه‌های موثر در سیستم الکس بودند شناسایی و بازداشت شدند که این افراد وظیفه شناسایی، جذب و اعزام زنان و دختران معلوم الحال به خارج از کشور را برعهده داشتند.

این افراد که در شبکه با عنوان اینجکتور یا تزریق کننده شناخته می‌شدند در ازای معرفی هر زن یا دختر، مبالغ هنگفتی دریافت می‌کردند؛ در یک نمونه یکی از فعال‌ترین تزریق کننده‌های شبکه فردی با اسم مسیح بوده است که حداقل 30 دختر را به شبکه معرفی کرده بود.

باند الکس همیشه فعال و با برنامه ریزی کار می‌کرد حتی زمانی که زنان و دختران تن فروش مجبور به بازگشت به کشور برای تمدید ویزای خود بودند، او جای زنان و دختران را با افراد دیگری پر می‌کرد و اجازه نمی‌داد حتی برای یک روز فعالیت‌های مخوف و کثیفش در کشور مقصد متوقف شود.

باند الکس قاچاق مواد مخدر می کرد

در جریان تحقیقات گردانندگان اصلی شبکه الکس فاش شد او از دختران نه تنها باری تن فروشی بلکه  سو استفاده‌های مهم دیگری نیز داشته است.

اعترافات صوفی نشان داد در هنگام اسکورت برخی از دختران به مقصد دوبی باند الکس آن‌ها را مجبور به حمل موادمخدر نیز می‌کرد و در دوبی موادمخدر ترانزیت شده را تحویل باندهای قاچاقچی دیگر می‌دادند.

الکس

علت دیپورت الکس به ایران !

الکس سال ۹۰ و بعد از دیپورت شدن از دوبی، به همراه مادر و یک دختر دیگر معروف به «مانلی» اقدام به تأسیس باند اسکورت دختران ایرانی کرد.

شهروز سخنوری پیش از سال ۹۰ مقیم آمریکا بود که به علت فعالیت‌های غیرقانونی از این کشور دیپورت و مدتی در دوبی ساکن شد.

او از دوبی نیز به علت ارتکاب جرایمی مانند تجاوز به زنان و دختران دیپورت شد تا به ایران بازگردد.

مانلی دست راست الکس، در مورد علت دیپورت شهروز سخنوری از دوبی می‌گوید: «الکس به همراه چند تن دیگر در دوبی اقدام به گروگانگیری اعضای یک خانواده کردند. آن‌ها جلوی چشم پدر خانواده به مادر خانواده و دختر آن‌ها تجاوز و سپس پدر را اتو کردند. الکس به خاطر این کار ۶ ماه زندانی و بعد هم دیپورت شد.»

الکس بعد از بازگشت به ایران با مانلی دوست شد تا به همراه مادرش و مانلی شبکه مخوف خود را پایه گذاری کند.

رازهای کثیف الکس از زبان خودش بعد بازداشت

بررسی های تخصصی نشان داد الکس سال ۱۳۶۲ از ایران خارج شده بود و در کشورهایی مانند هند، امارات، آمریکا، مالزی و اوکراین زندگی می‌کرد و در طول این مدت به ایران هم رفت و آمد داشته است.

پس از دستگیری و استرداد الکس به ایران در سال ۱۳۹۹، وی در تحقیقات قضایی در پاسخ به این سوال که از چه سالی شبکه فساد را راه اندازی کرده است، می‌‎گوید: «۹ سال پیش از دوبی به ایران آمدم. قبل از ورودم به ایران پنج سال و چند ماه در امارات در زندان بودم که دیپورت شدم و به ایران آمدم. پس از ورود به ایران با دختری به نام سابیا معروف به مانی آشنا شدم که او به من پیشنهاد طراحی یک سایت را داد».

الکس ادامه داد: سایت را برای او راه اندازی کردم و او در سایت عکس و شماره دختران را به منظور تن فروشی بارگذاری می‌کرد. برای بهتر شدن کار، اقدامات گسترده‌ای انجام دادم و آرام آرام با سرشبکه‌های سابیا در دوبی، مالزی، اوکراین و جمهوری آذربایجان آشنا شدم. با آن‌ها در کیش قرار گذاشتم و تمام افراد به کیش آمدند و از آنجا کار حرفه‌ای خود را برای گسترده‌تر کردن فعالیت‌هایم، آغاز کردم.

الکس

اخاذی الکس از اعضای شبکه

افراد اصلی فعال درشبکه الکس به منظور فرار از دستگیری احتمالی به صورت مکرر اقدام به تغییر شماره سیم‌کارت و حتی گوشی همراه خود می‌کردند.

در یک نمونه در بررسی مخاطبان تلفن همراه یکی از اعضای اصلی شبکه الکس ۱۲۳ شماره مختلف برای مدیران کشف شد که این افراد شامل مدیران، روسپی‌ها و مخاطبان خاص الکس در ایران بودند.

اما بررسی اسناد، مدارک و محتویات گوشی تلفن همراه الکس حجم بیشتری از تصاویر گذرنامه، کارت ملی، شناسنامه، متن‌ها و اصوات و همچنین شماره تلفن زن‌ها و دختران مرتبط با شبکه را نشان می‌دهد.

همچنین بررسی نرم افزارهای نصب شده روی تلفن همراه متهم حکایت از آن داشت که وی تعداد بسیار زیادی تصاویر و فیلم‌های مبتذل مربوط به افراد شبکه را در گوشی خود نگهداری می‌کرد و هرگاه که افرادی از شبکه برای وی دردسر درست می‌کردند آن‌ها را تهدید به انتشار تصاویر مبتذل تهیه شده از آن‌‎ها می‌کرده است.

الکس برای انتقال پول حتی با یک صرافی معتبر که در ایران، امارات و مالزی شعبه داشته همکاری می‌کرد و فردی را به عنوان مرتبط به این صرافی معرفی کرده بوده است.

اعدام الکس

نقطه شروع برده داری الکس

الکس سیاست شبکه را اینطور تدوین کرده بود که پس از جذب روسپی به شبکه و گرفتن ویزا و بلیت هواپیما برای او، از آنجایی که نمی‌خواست شبکه متحمل ضرر شود، توسط مدیران خود پس از ورود دختران و زنان به مقصد، پاسپورت آن‌ها را ضبط می‌کرد و در مدت زمان اعتبار ویزا و حضور زنان در کشور مقصد گذرنامه را در اختیار آن‌ها قرار نمی‌داد.

همچنین الکس در اقدامی کاملا منفعت طلبانه دستمزدها را با تاخیر و البته در چند مرحله پرداخت می‌کرد تا زنان و دختران مجبور به ادامه همکاری با او باشند.

الکس در یک مورد از همکاریش با دیگر شبکه‌های بین المللی شرایط را به گونه‌ای فراهم آورده بود که پس از مدتی آن بیش از ۲ هزار ۶۰۰ مشتری ثابت جذب کرده و شبکه به ازای هر یک از قربانیان ۵۰۰ دلار به حساب الکس واریز می‌کرده است.

الکس در بازجویی ها گفت: «از یک جایی به بعد نیاز به طراحی جدید نداشتم و فقط با زیرساختی که از قبل فراهم کرده بودم به سایت‌هایی با رنکینگ بالا تبلیغات می‌دادم و افراد جدید را جذب شبکه می‌کردم. پس از جذب افراد به سیستم از طریق عکاس‌های حرفه‌ای که استخدام کرده بودم، عکس و فیلم‎های مستهجن از زنان و دختران تهیه کرده و بر روی سایت بارگذاری می‎کردم تا از طریق این عکس و فیلم‌ها بتوانم مشتریان را داخل سایت آورده و در ادامه آن‌‎ها را نسبت به گرفتن خدمات از نفرات شاغل در شبکه متقاعد کنم».

مطابق خوداظهاری صورت گرفته توسط الکس، وی از راه «اسکورت سرویس» درآمد ۷۰ میلیارد تومانی داشته و در جای دیگر نیز درآمد دلاری خود را ۷۳۳ هزار دلار بیان می‌کند.

الکس بلافاصله پول‌های کسب شده از راه اسکورت دختران به کشورهای مقصد را به صرافی می‌سپرد تا این پول‌ها به سرعت در دوبی دریافت و از حساب خارج شوند.

شهروز سخنوری معروف به الکس اعدام شد

مادر الکس دومین رییس باند مخوف

«مادر الکس» که در کشور آمریکا زندگی می کرد در سال ۲۰۰۴ به منظور سرمایه گذاری در کشور امارات شرکتی تاسیس و در آنجا به کار خرید و فروش املاک و زمین اقدام می‌کند. پس از آغاز کارهای الکس در شبکه گسترده‌ای که فراهم کرده بوده، او برای سهولت در دریافت پول از مادرش کمک می‌گیرد.

الکس همه پول‌های حاصل از درآمد شبکه را به شرکت مادرش در دوبی منتقل کرده و کارگزاران الکس در دوبی بلافاصله پول را از حساب شرکت خارج می‌کردند.

یکی از شروط مادر الکس برای در اختیار گذاشتن حساب شرکت و خط قرمز او این بوده است که هیچ پولی با استفاده از پاسپورت قربانیان شبکه نباید به حساب شبکه واریز شود که همین امر نشان می‌دهد الکس و باند تبهکارش برای مخفی سازی فعالیت‌های خود همه جوانب امر را در نظر گرفته بودند و برای نقل و انتقال پول به حساب شرکت از پاسپورت مدیران امین خود استفاده می‌کردند.

به علت علاقه عجیب الکس به خرید لوازم و البسه برند و همچنین جواهرات گرانقیمت، همیشه مبلغ کمی در حساب بانکی شرکت در دوبی نگهداری می‌شد و بیشتر پول برای خرج سبک زندگی الکس هزینه می‌شد ؛ البته الکس برای اینکه بتواند همواره مادر خود را راضی به استفاده از حساب شرکتش نگه دارد، پولی را ماهیانه به حساب مادرش در کشور آمریکا واریز می کرد.

مثلث باند فحشای  الکس – شاینا - مانلی

مانلی دست راست الکس بود و شاینا برقی مادر الکس جزو این مثلث کثیف بود ! مادر الکس که تابعیت آمریکا را هم داشته است، همدست پسر در فساد و قاچاق می‌شود.الکس در نخستین گام با تهیه چند عکس برهنه از مانلی و ارسال آن برای دوستان خود در خارج از کشور مقدمات سفر مانلی و مادرش به دوبی را فراهم کرد.

بعد از بازگشت مانلی به ایران، الکس که در این مدت ۲ دختر دیگر را نیز به دام انداخته بود، آن‌ها را این بار با مدیریت مانلی به دوبی فرستاد. الکس در این مدت با به کارگیری یک مهندس هندی اقدام به طراحی وب سایت اسکورت دختران ایرانی کرد و تصاویر برهنه مانلی و ۲ دختر دیگر را روی سایت بارگذاری کرد.

دکی، نفوذی داخلی

اما الکس برای آنکه بتواند در ایران امنیت نیروهای خود را تأمین کند، چند حامی با نفوذ در میان مسئولان برای خود پیدا کرد. یکی از این حامیان با نام مستعار «دُکی» از مسئولان با نفوذ دولتی بود که در چند مورد دختران باند الکس را از بازداشت نیروی انتظامی آزاد کرده بود.

حکم اعدام الکس

با توجه به محتویات پرونده و مفاد کیفرخواست صادره، اقاریر و اعترافات متهمان در مرحله تحقیقات مقدماتی، دادرسی، استخراج فیلم‌های مستهجن و مبتذل تهیه شده از گوشی تلفن همراه متهم شهروز سخنوری و با توجه به مراتب فوق الذکر، اقاریر و اعترافات صریح الکس مبنی بر مبادرت به تاسیس و اداره شبکه وسیع فساد و فحشا در سطح بین المللی که در فضای مجازی فعالیت و دختران ایرانی و خارجی را جذب می‌کرده می کرد؛ دادگاه انقلاب اسلامی تهران پس از رسیدگی پرونده اقدامات آنها که به صورت گسترده انجام شده و موجب اخلال شدید در نظم عمومی کشور شده بود را از مصادیق افساد فی الارض تشخیص داده و رای به اعدام الکس داد.

بررسی پرونده در دیوان عالی کشور

پس از فرجام‌خواهی وکلای متهم شهروز سخنوری معروف به الکس، راجع به اتهام افساد فی الارض، دیوان عالی کشور با توجه به اینکه از ناحیه آن‌ها ایراد و اعتراضی که موثر در نقض دادنامه فرجام خواسته باشد، مطرح نشده است،  فرجام خواهی را رد می‌کند.

اعدام الکس

در پی تایید رای الکس در دیوان عالی کشور، بامداد دیروز «شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲»، حکم شهروز سخنوری ملقب به الکس، پس از طی تشریفات قانونی اجرا و وی به دار مجازات آویخته شد.

الکس که بود؟

 شهروز سخنوری ملقب به الکس سال 1390 و بعد از دیپورت شدن از دوبی به همراه مادر و یک دختر دیگر معروف به «مانلی» اقدام به تأسیس باند اسکورت دختران ایرانی کرد.

این گروه تبهکار به سرکردگی فردی با نام مستعار " الکس "، به مدت ٣ سال و با توجه به ارتباطات گسترده خود در کشورهای مختلف، دختران ایرانی را به منظور بهره‌کشی جنسی از آنان به خارج از کشور قاچاق می‌کرد و به فروش می‌رساند.

فعالیت‌های مجرمانه و ضد ملی این گروه تبهکار در تمام مدت ٣ سال تحت رصد اطلاعاتی نیروی انتظامی قرار داشت و این نهاد پس از انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و هماهنگی‌های لازم با پلیس اینترپل، الکس، سرکرده این باند جنایتکار را در مالزی دستگیر و به کشور منتقل کرد. گفتنی است علاوه بر دستگیری نفر اول باند قاچاق دختران ایرانی ، تمام افراد این باند در داخل و خارج کشور نیز طی یک عملیات اطلاعاتی توسط پلیس امنیت عمومی ناجا دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده‌اند.

شهروز سخنوری پیش از سال ۹۰ مقیم آمریکا بود که به علت فعالیت‌های غیرقانونی از این کشور دیپورت و مدتی در دوبی ساکن شد. او از دوبی نیز به علت ارتکاب جرایمی مانند تجاوز به زنان و دختران دیپورت شد تا به ایران بازگردد.

مانلی دست راست الکس، در مورد علت دیپورت شهروز سخنوری از دوبی می‌گوید: «الکس به همراه چند تن دیگر در دوبی اقدام به گروگانگیری اعضای یک خانواده کردند.

آن‌ها جلوی چشم پدر خانواده به مادر خانواده و دختر آن‌ها تجاوز و سپس پدر را اتو کردند. الکس به خاطر این کار ۶ ماه زندانی و بعد هم دیپورت شد.» الکس بعد از بازگشت به ایران با مانلی دوست شد تا به همراه مادرش و مانلی شبکه مخوف خود را پایه گذاری کند.

تأسیس اسکورت ایرانی الکس با تهیه چند عکس برهنه از مانلی و ارسال آن برای دوستان خود در خارج از کشور مقدمات سفر مانلی و مادرش به دوبی را فراهم کرد. سرانجام در سال ۹۱ مانلی و مادر شهروز به نام شاینا برقی که تابعیت آمریکا را نیز دارد، وارد دوبی شدند تا به اولین مشتری خود خدمت ارائه کنند.

بعد از بازگشت مانلی به ایران، الکس که در این مدت ۲ دختر دیگر را نیز به دام انداخته بود، آن‌ها را این بار با مدیریت مانلی به دوبی فرستاد. الکس در این مدت با به کارگیری یک مهندس هندی اقدام به طراحی وب سایت اسکورت دختران ایرانی کرد و تصاویر برهنه مانلی و ۲ دختر دیگر را روی سایت بارگذاری کرد.

صنعت اسکورت دومین صنعت غیرقانونی در دنیا محسوب می‌شود که الکس نمونه ایرانی آن را به همراه مادرش و مانلی راه اندازی کرد. در این صنعت که در حقیقت روسپی گری سازمان یافته است، حدود ۴۰ میلیون نفر در دنیا فعالیت می‌کنند.

الکس بعد از راه انداختن سرویس اسکورت ایرانی، ایران را به مقصد مالزی ترک کرد تا از این کشور به مدیریت باند خود بپردازد. الکس در تمام این مدت طعمه‌های خود را از میان دخترانی انتخاب می‌کرد که تصاویر برهنه خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته بودند. به گفته همدستان الکس، درآمد وی از فروش دختران ایرانی ماهانه ۱۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان بوده است.

حامیان با نفوذ داخلی اما الکس برای آنکه بتواند در ایران امنیت نیروهای خود را تأمین کند، چند حامی با نفوذ در میان مسئولان برای خود پیدا کرد. یکی از این حامیان با نام مستعار «دُکی» از مسئولان با نفوذ دولتی بود که در چند مورد دختران باند الکس را از بازداشت نیروی انتظامی آزاد کرده بود. با دستگیری همدستان الکس در ایران، وی نیز در مالزی بازداشت و به ایران مسترد شد.

در مرور پرونده وی، فعالیت‌های فسادزای وی به وفور دیده می‌شود.شهروز سخنوری، ملقب به الکس سال ۹۰ و بعد از دیپورت شدن از دوبی، به همراه مادر و یک دختر دیگر معروف به «مانلی» اقدام به تأسیس باند اسکورت دختران ایرانی کرد.

سخنوری پیش از سال ۹۰ مقیم آمریکا بود که به علت فعالیت‌های غیرقانونی از این کشور دیپورت و مدتی در دوبی ساکن شد. او از دوبی نیز به علت ارتکاب جرایمی مانند تجاوز به زنان و دختران دیپورت شد تا به ایران بازگردد.

الکس مثلث فساد الکس-شاینا-مانلی مانلی دست راست الکس، در مورد علت دیپورت شهروز سخنوری از دوبی می‌گوید: «الکس به همراه چند تن دیگر در دوبی اقدام به گروگانگیری اعضای یک خانواده کردند. آن‌ها جلوی چشم پدر خانواده به مادر خانواده و دختر آنها تجاوز و سپس پدر را اتو کردند. الکس به خاطر این کار ۶ ماه زندانی و بعد هم دیپورت شد.» الکس بعد از بازگشت به ایران با مانلی دوست شد تا به همراه مادرش و مانلی شبکه مخوف خود را پایه گذاری کند.

شاینا برقی، مادر الکس که تابعیت آمریکا را هم داشته است، همدست پسر در فساد و قاچاق می‌شود.الکس با تهیه چند عکس برهنه از مانلی و ارسال آن برای دوستان خود در خارج از کشور مقدمات سفر مانلی و مادرش به دوبی را فراهم کرد. بعد از بازگشت مانلی به ایران، الکس که در این مدت ۲ دختر دیگر را نیز به دام انداخته بود، آن‌ها را این بار با مدیریت مانلی به دوبی فرستاد.

الکس در این مدت با به کارگیری یک مهندس هندی اقدام به طراحی وب سایت اسکورت دختران ایرانی کرد و تصاویر برهنه مانلی و ۲ دختر دیگر را روی سایت بارگذاری کرد. دکی، نفوذی داخلی اما الکس برای آنکه بتواند در ایران امنیت نیروهای خود را تأمین کند، چند حامی با نفوذ در میان مسئولان برای خود پیدا کرد. یکی از این حامیان با نام مستعار «دُکی» از مسئولان با نفوذ دولتی بود که در چند مورد دختران باند الکس را از بازداشت نیروی انتظامی آزاد کرده بود.

دستگیری الکس در مالزی در نهایت و پس از یک کار پیچیده انتظامی -اطلاعاتی، الکس در اردیبهشت سال ۹۹ در مالزی دستگیرشد و با همکاری اینترپل به ایران انتقال یافت. در نهایت برای وی و همدستانش در دادگاه انقلاب پرونده‌ای قضائی تشکیل شد.

مسعود ستایشی در خصوص آخرین وضعیت پرونده الکس گفت: اتهام فرد مورد اشاره راه اندازی شبکه سازمان یافته فساد است، با توجه به اینکه در حوزه فساد و مقابله با آن با کسی تعارفی نداریم و این موضوع مورد تاکید رئیس قوه قضائیه و بزرگان نظام در عرصه‌های مختلف است و رهبر معظم انقلاب نیز همواره به آن تاکید داشته اند. دستگاه قضا در حوزه مقابله با شبکه‌های سازمان یافته فساد اقدامات مثبتی انجام داده است و نمونه آن رأیی است که برای این فرد صادر و به مجازات اعدام با رأی قطعی محکوم شده است.

وی گفت: متهم دیگر پرونده به اتهام فراهم کردن موجبات فساد به تحمل ۸ سال حبس محکوم شده است و حکم در حال اجرا است ومتهم دیگری نیز در این پرونده مطرح است که هنوز حکم او اجرا نشده و در شرف اجرا است.

اعدام الکس صبح روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ شهروز سخنوری معروف به الکس به جرم قاچاق انسان به قصد فحشا به دار مجازات آویخته شد.

 این گروه تبهکار به سرکردگی فردی با نام مستعار " الکس "، به مدت ٣ سال و با توجه به ارتباطات گسترده خود در کشورهای مختلف، دختران ایرانی را به منظور بهره‌کشی جنسی از آنان به خارج از کشور قاچاق می‌کرد و به فروش می‌رساند.

فعالیت‌های مجرمانه و ضد ملی این گروه تبهکار در تمام مدت ٣ سال تحت رصد اطلاعاتی نیروی انتظامی قرار داشت و این نهاد پس از انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و هماهنگی‌های لازم با پلیس اینترپل، الکس، سرکرده این باند جنایتکار را در مالزی دستگیر و به کشور منتقل کرد.

گفتنی است علاوه بر دستگیری نفر اول باند قاچاق دختران ایرانی ، تمام افراد این باند در داخل و خارج کشور نیز طی یک عملیات اطلاعاتی توسط پلیس امنیت عمومی ناجا دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده‌اند.

کدخبر: 894169 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟