خائن شدن زنان به شوهرانشان / علت چیست؟!

خیانت زنان متاهل به همسرشان به این دلایل کشف شد.قبل از هر چیز ، از تمامی خانمها و خانواده های نجیب و اصیل ایرانی عذرخواهی می کنم ولی این واقعیت را نباید انکار کرد که در این سالهای اخیر ، فاجعه ای در بین خانواده های ایرانی اتفاق افتاده به نام خیانت زنان شوهردار. حالا به عنوان کسی که در پایتخت ایران هستم و در شلوغ ترین نقاط این اجتماع، این فساد جانسوز را می بینم، بعضی از عوامل ایجاد و پیشرفت این درد اجتماعی یعنی خیانت را در موارد زیر می بینم.

اولین و بزرگترین عامل خیانت فقر است

به گزارش رکنا، خانواده ای که مثلا ماهیانه 700 هزار تومان درآمد دارد و ماهیانه 500 هزار تومان کرایه خانه میپردازد ، طبیعی است که نمی تواند با 200 هزار تومان باقی مانده ، امورات زندگی را بگذراند . لذا خیلی از خانواده ها، هستند که به سختی و با نان خالی هم که شده، زندگی را سر می کنند ولی متاسفانه بعضی از خانمها، طاقتشان تمام می شود و با اولین پیشنهاد، اسیر این باتلاق می شوند و تن به خیانتمی دهند.

خیانت و اعتیاد خود و همسر

اعتیاد زن و همسرش دلیل دیگری برای این فساد می تواند باشد. تهیه مواد و خماری، که باعث از کار افتادن مغز و چشم بستن به همه تعهدات و شرافتها می باشد.

خیانت به دلیل توجه دیگران و گیر دادن بعضی از مردها به این خانمها

مثلا : خانم شوهر داری با کلی آرایش و بزک و دوزک همراه شوهرش یا بدون شوهر به خیابان می رود . طبیعی است که یک مشت اوباش و رزل بر حسب نیاز یا عادت به این خانم توجه بیش از حد می کنند مثلا اشاره می کنند یا متلک می اندازند یا آنقدر جسور هستند که شماره تلفن می دهند . و اگر این مزاحم از شوهر زن خوش پوش تر و خوش تیپ تر باشد که دیگر هیچ. لذا بالاخره این زن اسیر وسوسه های شیطانی و کثیف می شود و ….

خیانت زن شوهردار

خیانت به دلیل ارتباط و دوستی زن با زنان فاسد

ابتدا خانم محترم مدعی می شود که فساد دوستم هیچ ربطی به من دارد ولی خبر ندارد که رفتار و اعمال دوست فاسد ناخودآگاه بر روی شخص تاثیر می گذارد و …… برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 584911 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟