به گزارش گروه حوادث رکنا، احمد قربانی رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان گفت: این افراد از طریق کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با سرویس های اطلاعاتی تبادل اطلاعات داشته اند.

وی افزود : محکومین (ع.ب) و (ر.ب) که از اعضای گروهک تروریستی داعش ISIS می باشند در سال 1396 پس از رصد اطلاعاتی توسط سربازان گمنام حضرت بقیه الاعظم علیه السلام در کرمان شناسائی و دستگیر شدند.

این مقام قضائی اعلام کرد: از نامبردگان مقادیری مواد شیمیائی و تعدادی چاشنی و دیگر لوازم که در جهت ساخت بمب استفاده می شود کشف گردیده است.

وی گفت: اعضای دستگیر شده گروه تروریستی داعش در ساخت انواع بمب ها مهارت کامل داشته و ضمن تهیه اقلام مذکور قصد تخریب تاسیسات عمومی و قتل Murder و عام مردم بی گناه کرمان را داشته اند که قبل از هراقدام ایذائی دستگیر می شوند.

رئیس دادگاه انقلاب کرمان افزود: همچنین این افراد با توجه به شناختی که از جغرافیای استان و کشور و نیز شناختی که از فرهنگ و آداب و رسوم مردم داشته اند جهت قتل عام Massacre گسترده مردم و ترور Assassination بعضی از شخصیت ها، طرح های زیادی را به صورت مکتوب به گروهک داعش ارائه و خود نیز جهت اجرای آن طرحها اعلام آمادگی کرده بودند.

این مقام قضائی با اعلام اینکه متهم ردیف دوم دارای سابقه تحصیل در کشور امارات و همچنین یکی از دانشگاه های مروج تفکرات و اندیشه های وهابیت در کشور عربستان سعودی می باشد،خاطرنشان کرد: افراد مذکور ارتباطاتی نیز باعناصر اطلاعاتی بیگانه برقرار نموده و اطلاعات مربوط به زیرساخت ها و تاسیسات برق و غیره را به بیگانگان ارائه کرده اند.

قربانی گفت : با صدور کیفرخواست پرونده به دادگاه انقلاب اسلامی کرمان ارسال و متهمین تحت عناوین مجرمانه‌ی جاسوسی، اقدام علیه امنیت داخلی کشور از طریق عضویت در گروهک تروریستی داعش و تبلیغ علیه نظام در شعبه اول این دادگاه محاکمه و به مجازات حبس محکوم گردیدند و حکم صادره در دادگاه تجدیدنظر استان کرمان مورد تایید قرار گرفته و پرونده جهت اجرا به دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ارسال شده است.

وی علت و انگیزه اصلی این افراد را عناد و دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد و افزود: امنیت مثال زدنی و بی نظیر کشور جمهوری اسلامی ایران در این برهه از زمان که کشورهای منطقه در آتش جنگ و خونریزی می سوزند، نعمتی الهی و حاصل خون هزاران شهید می باشد و بقای این امنیت مدیون تلاش شبانه روزی و هشیاری مراجع امنیتی و انتظامی می باشد.

رئیس دادگاه انقلاب کرمان هشدار داد: مخلان امنیت هرگز اجازه نخواهند یافت که امنیت پایدار منطقه به عنوان یک دست آورد بی بدیل را بازیچه خود قرار دهند و کلیه حرکات و فعالیت های افرادی که قصد خدشه به امنیت کشور را داشته باشند مورد رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان علیه السلام بوده و قبل از هراقدام ایذایی در چارچوب قانون Law با ایشان برخورد خواهد شد

این مقام قضائی گفت : خانواده های گرامی مراقب فرزندان خود در فضای مجازی باشند و اجازه ندهند که ایشان طعمه دشمنان نظام شده و خدای ناکرده باعث پشیمانی خود و خانواده گردند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزئیات دستگیری مربی منحرف در شیراز + عکس قربانی

اولین عکس از 2 جوانی که در درگیری با اشرار زاهدان به شهادت رسیدند

وحشت مردم اصفهان از صداهای انفجارهای مهیب / علت صداها مشخص نیست!

شکایت مهران مدیری به خاطر ادعای دریافت هدیه میلیاردی

اقدام عجیب عروس خانم با ساقدوش داماد / جشن بهم ریخت + تصویر

ناگفته‌های جذاب هکر پیج «عرب اسپورت» و «مریم رجوی» / ترامپ از هکرهای ایرانی می ترسد! + عکس

راز هولناک قتل دختر 10 ساله بوشهری

بلای وحشتناکی که مار کبری بر سر عارف غفوری شعبده باز معروف ایرانی آورد + تصاویر

ماجرای فایل صوتی غیراخلاقی نماینده مجلس با یک زن !

تجاوز وحشیانه خواننده پاپ به دختر تهرانی در دربند + تصاویر و جزئیات دستگیری

تجاوز ابوبکر بغدادی به مردان زندانی /  دختر امریکایی از تجاوز وحشیانه گفت

در پارتی شبانه گنده لات های مازندران چه گذشت؟! + جزییات

کدخبر: 398995 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟