حجم ویدیو: 7.54M | مدت زمان ویدیو: 00:00:49

به گزارش گروه ترجمه رکنا، اوایل سال جاری میلادی مرد بازنشسته ای در جنوب یورکشایر به جرم Crime کثافت کاری در خانه دوستش دستگیر شد.

جفری هروید پس از دستگیری در اعترافاتش گفت: حدودا دو سال و نیم پیش از همسرم جدا شدم و او سریعا بعد از جدایی با دوست صمیمی من ازدواج کرد. من تا مدت ها افسرده و گوشه گیر شده بودم اما کم کم سعی کردم با انتقام حال خودم را بهتر کنم.

تصمیم گرفتم کاری با خانه و زندگی آنها بکنم که تا مدت ها رنج ببرند ، اول خواستم با تصادف Crash و کشتن Killing آن ها دل خودم را آرام کنم اما متوجه شدم خراب کردن خانه آن ها لذت بخش تر از مرگشان است.

وی ادامه داد: به مدت دو ماه ادرار و مدفوع خودم را در جعبه نامه جمع آوری کردم ، اما با این کارم تا موقعی که مدفوعم را به خانه آنها ببرم از شدت بو و کثافت خودم هم بیمار شده بودم و خانه ام پر از مگس و حشره های مختلف شده بود.

بعد از این که فهمیدم آن ها برای تعطیلات سال نو به مسافرت رفتند به خانه شان رفته و با شکستن در وارد خانه شدم . ابتدا ظرفی که از ادرار خود پر کرده بودم را روی مبل ، فرش و ظرف های آشپزخانه خالی کردم و بعد ظرف دوم که حاوی مدفوع بود را روی دیوار ها و زمین با دست پخش کردم ولی سپس متوجه شدم تصوری که قبلا از اقدام به این عمل داشتم با واقعیت همخوانی نداشته و آنطور که انتظار داشتم خرابکاری بزرگی نکرده ام .تصمیم گرفتم کارم را با تخریب لوله های فاضلاب دستشویی خانه تکمیل کنم.

بعد از تخریب لوله ها دو طبقه خانه آن ها پر از گند و کثافت شده بود و من با خیال راحت و بدون کینه به خانه خودم رفتم.

وی چند روز پیش در جریان رسیدگی به این پرونده در جلسه دادگاه گفته های خود را دوباره تکرار کرد و در ادامه جلسه دادگا ه ، ریچارد ویکس صاحب خانه و دوست سابق جفری  در ادامه حرف های دوستش در د ادگاه گفت: من و همسرم وقتی از تعطیلات برگشتیم متوجه بوی نامطبوعی از حیاط تا خانه مان شدیم و وقتی در خانه را باز و شکسته دیدیم فکر کردیم دزد The Thief آمده اما با دیدن کثافت هایی که روی زمین ریخته بود و جمله ای که روی دیوار با مدفوع نوشته شده بود : "حالا آرام شدم! " رو به رو شدیم، ابتدا شک کردیم این کار ها را جفری انجام داده اما با چک کردن دوربین مداربسته خانه امان مطمئن شدیم که کار او بوده است و از شدت عصبانیت و حالت تهوع با پلیس Police تماس گرفتیم و از او شکایت کردیم.

دادگاه پس از شنیدن اعترافات جفری و حرف های ریچارد، جفری را به پرداخت جریمه و زندان Prison محکوم کرد.

کثافت کاری (2)

کثافت کاری (1)

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اکبر مرد همسایه با من چند بار همخوابی کرد و من به شوهرم گفتم!

توهین دو فوتبالیست مشهور در روسیه به امیر مهدی ژوله / اینستاگرام پست ژوله را پاک کرد! +عکس

فوری/ نصاب ماهواره هنگام تجاوز به پسر تهرانی در پشت بام دستگیر شد/ همسایه فیلم گرفته بود + عکس

الهام پاکوتاه در تهران دستگیر شد

اقدام شیطانی با بهاره 5 ساله تایید شد + عکس

2 زن در گاراژ مخروبه محله نبرد تهران چه رازی داشتند؟! + عکس

نیروهای ایران با لباس ارتش سوریه در مرزهای اسرائیل

تجاوز بی رحمانه به دختر 3 ساله در گاراژ متروکه / یک رهگذر ناله های دخنربچه را شنید+ عکس

راز بی حیایی نغمه و ستاره در خانه همسایه چه بود؟!

2 زن مچ مرد بی حیا را در سرویس بهداشتی زنان گرفتند / او با گوشی اش فیلم می گرفت + فیلم

وقتی زن صیغه ایم را روی نیمکت پارک ملت همراه 2 جوان غریبه دیدم، با چاقو به جانش افتادم

تجاوز به هانیه 17 ساله در تاکسی زرد رنگ تهران + آخرین خبر و عکس

 

کدخبر: 386870 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟