ارتباط شوم پسر 17 ساله با نامادری اش / مریم از او خواست تا پدرش را بکشد و ..!+ عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا،پنجم مرداد 92 مسعود 17 ساله پدر 40 ساله اش به نام محمد را در خانه شان در سه‌راهی آدران کشت و جنازه اش را در خودرو پدرش جاساز کرد تا آن را در خیابانی خلوت رها کند. این پسر که از نیمه شب تا 11 ظهر در خیابان‌های شهر سرگردان بود ماشین حامل جنازه را که خراب شده بود برای تعمیر به نمایندگی خودرو برد و همان جا پشت فرمانش خوابش برد. همین خواب کوتاه کافی بود تا کارگران نمایندگی خودرو به ماجرا مشکوک شوند و پلیس Police را در جریان قرار دهند.

پسر نوجوان که فکر نمی کرد به همین زودی دستش رو شود در پلیس آگاهی به قتل Murder اعتراف کرد و گفت: تحت تاثیر حرف های نامادری ام مریم دست به قتل پدرم زدم. گمان می کردم با مرگ پدرم همه اموال او به من می رسد و من و مریم و خواهر و برادر دیگرم می توانیم به راحتی با هم زندگی کنیم. بدخلقی های پدرم با من و نامادری ام موجب شد چنین تصمیمی بگیرم. من پدرم را کشتم و می خواستم جنازه را سر به نیست کنم تا پلیس ردی از او به دست نیاورد.اما قبل از رها کردن جنازه دستم رو شد.

به دنبال اعتراف های پسر نوجوان نامادری 37ساله وی به نام مریم نیز بازداشت شد و به معاونت در قتل اعتراف کرد.

آنها به بازسازی صحنه جرم Crime پرداختند و پرونده شان با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

وقتی کمیسیون پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کرد مسعود هنگام ارتکاب جرم ماهیت جرم را درک می کرده و به رشد عقلی رسیده بوده است وی در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

وی گفت: وقتی پدرم با مریم ازدواج کرد خیلی کوچک بودم. من با مریم رابطه خوبی داشتم . اما مریم و پدرم با هم اختلاف داشتند. دعواهای همیشگی آنها کلافه ام کرده بود.به همین خاطر فریب حرف های نامادری ام را خودرم و خام حرف های او شدم. مریم به من قول داده بود اگر پدرم را بکشم رضایت اولیای دم را که پدربزرگ و مادر بزرگم و دو فرزند خردسال پدرم و مریم هستند، جلب می‌کند تا به زودی آزاد شوم.او از من خواست تا پدرم را بکشم و بعد از قتل اثر انگشت او را بگیرم تا بتواند اموال پدرم را به نام خودش سند بزند. ولی حالا مریم خودش هم گرفتار شده و پدر بزرگ و مادربزرگم برایم قصاص خواسته اند.

سپس مریم روبه روی قضات ایستاد و منکر اتهام معاونت در قتل شد. وی به قضات دادگاه گفت: مسعود دروغ می گوید. من با شوهرم اختلاف داشتم اما هرگز راضی به مرگ او نبودم. من خودم مسعود را بزرگ کردم ولی حالا به دروغ می گوید من با حرف هایم او را اغفال کرده ام. او خودش، تحت تاثیر مصرف مواد مخدر Drugs پدرش را کشت ولی حالا با دروغگویی می خواهد پای مرا هم به پرونده بکشاند.قبول دارم دل خوشی از همسرم نداشتم اما مسعود را برای کشتن Killing پدرش اجیر نکردم.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به مدرک های موجود در پرونده مسعود را به قصاص و مریم را به جرم معاونت در قتل به 15سال زندان Prison محکوم کرد.قضات دادگاه همچنین مسعود و مریم را به 99 ضربه شلاق Whip محکوم کردند. این حکم اما در شعبه 37دیوان عالی کشور تحت بررسی موشکافانه قرار گرفت و تایید نشد. به این ترتیب پرونده برای رسیدگی دوباره به شعبه همعرض فرستاده شد.

مسعود که حالا21 ساله است به همراه مریم دیروز در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge بابایی و با حظور یک مستشار پای میز محاکمه ایستادند. در این جلسه مسعود به تشریح جنایت Crime پرداخت. وی گفت: آن روز پدرم و مریم بار دیگر با هم درگیر شدند و مریم قهر کرد و همراه دختر و پسرش به خانه مادرش رفت. عصر وقتی پدرم از محل کار به خانه برگشت خواهر و برادر خردسالم را به خانه آورد ولی مریم به خانه نیامد. احساس تنهایی می کردم. به همین خاطر همان روز تصمیم گرفتم نقشه ای را که قبلا با مریم کشیده بودیم عملی کنم. تعداد زیادی قرص خواب آور داخل خورشت ریختم .پدرم و خواهر و برادرم غذای مسموم را خوردند ولی خودم ترسیدم و غذا را نخوردم.وقتی آنها به خواب عمیق رفته بودند بالای سر پدرم رفتم و به صورتش گاز اشک آور پاشیدم و با میله آهنی پنج ضربه به سرش زدم و او را طناب زرد رخت خفه کردم.من بعد از کشتن پدرم در هفت صفحه از یک دفترچه اثر انگشت پدرم را گرفتم و دفترچه را در آشپزخانه گذاشتم. به تنهایی جنازه را در صندوق عقب ماشین پدرم گذاشتم تا آن را به خارج از شهر منتقل کنم اما در بین راه ماشین خراب شد و من گرفتار شدم.

مریم که با قرار وثیقه آزاد است منکر معاونت در قتل شد و گفت: مسعود دروغ می گوید که با حرف هایم او را فریب دادم. او رابطه خوبی با پدرش نداشت و به همین خاطر هم شوهرم را کشت.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دختر 18 ساله ای بودم که به خاطر خماری پیشنهاد شرم آور چند مرد را پذیرفتم و ..!

بلای شیطانی که بر سر بهاره زن معلوم الحال را در خیابان گرگان تهران آمد + عکس

عروس و داماد داخل تریلی راز کثیفی داشتند/ در خواف رخ داد + عکس

دختر زیبای تبریزی از خانه ربایندگان شوم رها شد+ عکس

در خانه مجردی پیام بودم که باردار شدم اما..!

این زن کارتن خواب با کمک هومن سیدی بازیگر شد +عکس

قرار شوم زن شوهر دار با پسر غریبه در گاراژ! / آنجا پر از پسران شیطانی بود و..!

قاسم من را به دوست شیطان صفت اش فروخت/درجاده قدیم تن به آزار دادم و..!

دعوای بازیگر لاتاری با رضا رشیدپور بالا گرفت / +عکس

چه بلایی بر سراستخوان های شهدای سانچی آمده است؟!+ عکس

دوقلوهایی که ۲۲سال غذا نخورده‌اند!+ عکس

آخرین جزئیات ماجرای حمله کفن پوش قمه به دست به نهاد ریاست جمهوری

این داعشی ها با مقامات لشکری و کشوری ایران عکس داشتند! + عکس

بلایی هولناک که پزشک قلابی بر سر 15 دختر آورد

نمی خواهم بمیرم! / همه چیز از زیر درخت پارک شروع شد و ..!

کثیف ترین اعتراف مرد شیطان صفت / از 14 سالگی به دنبال آزار دختر بچه ها بودم! + عکس

دردسر وسوسه شیطانی پسر 11ساله برای زن جوان!

راز گنج قارون که در تخت جمشید به فنا رفت! + فیلم

زودتر اعدامم کنید / این مرد کرجی برای گرفتن 400 میلیون تومان سپرده رییس موسسه مالی ورشکسته را کشت + عکس

کدخبر: 355220 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟