99 ضربه شلاق به خاطر رفتار شیطانی نامادری با مسعود 17 ساله +عکس

مسعود 20 ساله پنجم مرداد 92 وقتی که 17 سال داشت پدر 40 ساله اش به نام محمد را در خانه شان در سه‌راهی آدران کشت و جنازه را در خودرو پدرش جاساز کرد تا آن را در خیابانی خلوت رها کند. این پسر که از نیمه شب تا 11 ظهر در خیابان‌های شهر سرگردان بود ماشین حامل جنازه را که خراب شده بود برای تعمیر به نمایندگی خودرو برد و همان جا پشت فرمانش خوابش برد. همین خواب کوتاه کافی بود تا کارگران نمایندگی خودرو به ماجرا مشکوک شوند و پلیس Police را در جریان قرار دهند.

مسعود که در کانون اصلاح و تربیت نگهداری می شد در دادگاه ادعا کرد تحت تاثیر حرف ها و رفتارهای شیطانی نامادری 36 ساله اش مریم اغفال شده و دست به این جنایت Crime زده است.

وقتی پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کرد مسعود هنگام ارتکاب جرم Crime ماهیت آن را درک می کرده است وی در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. در آن جلسه مسعود گفت: یک ساله و نیمه بودم که پدر و مادرم از هم جدا شدند.7سال داشتم که پدرم با مریم ازدواج کرد. من با مریم رابطه خوبی با هم داشتم. به دنیا آمدن خواهر و برادرناتنی ام هم رابطه ما را با هم بهتر کرد.اما مریم و پدرم با هم اختلاف داشتند. او به من قول داده بود اگر پدرم را بکشم رضایت اولیای دم را که پدربزرگ و مادر بزرگم و دو فرزند خردسال پدرم و مریم هستند، جلب می‌کند تا آزاد شوم. او از من خواسته بود تا بعد از قتل Murder از پدرم اثر انگشت بگیرم تا بتواند اموال پدرم را به نام خودش کند.

وی در تشریح جزییات جنایت گفت: آن روز پدرم و مریم با هم درگیر شدند و مریم قهر کرد و همراه دختر و پسرش به خانه مادرش رفت. عصر وقتی پدرم از محل کار به خانه برگشت خواهر و برادر خردسالم را به خانه اورد ولی مریم به خانه نیامد. همان روز تصمیم گرفتم نقشه ای را که قبلا با مریم کشیده بودیم عملی کنم. تعداد زیادی قرص خواب آور داخل خورشت ریختم .پدرم و خواهر و برادرم غذای مسموم را خوردند ولی خودم ترسیدم و غذا را نخوردم.وقتی آنها به خواب عمیق رفته بودند بالای سر پدرم رفتم و به صورتش گاز اشک آور پاشیدم و با میله آهنی پنج ضربه به سرش زدم و او را طناب زرد رخت خفه کردم. من هم بعد از کشتن Killing پدرم در هفت صفحه از یک دفترچه اثر انگشت پدرم را گرفتم و دفترچه را در آشپزخانه گذاشتم اما بعد از دستگیری دیگر خبری از دفترچه نبود و نمی دانم مریم با آن چه کرده است.

سپس مریم به دفاع پرداخت و منکر اتهام معاونت در قتل شد .وی گفت: مسعود دروغ می گوید. من با شوهرم اختلاف داشتم اما هرگز راضی به مرگ او نبودم. من خودم مسعود را بزرگ کردم ولی حالا به دروغ می گوید من با حرف هایم او را اغفال کرده ام. او خودش، تحت تاثیر مصرف مواد مخدر Drugs پدرش را کشت.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به مدرک های موجود در پرونده مسعود را به قصاص و مریم را به جرم معاونت در قتل به 15سال زندان Prison محکوم کرد. قضات دادگاه همچنین مسعود و مریم را به 99 ضربه شلاق Whip محکوم کردند. این حکم اما در شعبه 37دیوان عالی کشور تحت بررسی موشکافانه قرار گرفت و تایید نشد. به این ترتیب قرار شد تا دو متهم بار دیگر محاکمه شوند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ تلخ یک زن باردار در زلزله شب گذشته تهران / 97 تن مجروح شدند

حادثه عجیبی که در خلوتگاه دختر 19 ساله با مرد 24 ساله رخ داد!

7 سال زندان به خاطر پرونده سیاه برای هنرپیشه معروف مرد سریال گلی+ عکس

عجیب ترین درخواست طلاق / کوکب از اسمش خوش نمی آمد! + عکس

بلایی که داماد دروغکو بر سر نوعروس تهرانی آورد / داماد نیمه شب ها کجا می رفت؟! + عکس

ناگفته های تلخ از شکنجه های وحشتناک دختر 2 ساله بندرعباسی + عکس

نگهداری از قرآن تاریخ در ایران داخل اتاقک شیشه ای ضد گلوله / دزدان چندین بار آن را سرقت کند ولی ..!+ عکس

سر شب بود که سعید خواست به من تجاوز کند / او قبلا علاوه بر من به 2 تن دیگر هم تجاوز کرده بود + عکس

پرسه های شیطانی مردان توریست عراقی در اروند / دختران و زنان آبادانی ناراحت هستند + فیلم

راز شوم پسر زن نما و دختر جوان در مسافرخانه لو رفت

عکس سلفی با زن دوم، راز جدایی مروارید و بابک جهانبخش را لو داد

الو من دخترتان را کشتم /تماس قاتل جردن با خانواده زن جوان

عکس دردناک یک دختر بچه که دنیا را تکان داد + عکس خیلی تلخ

پیشنهاد بیشرمانه راننده مازراتی در محمودآباد چه بود؟

سر این دختربچه را مادرش بریده است + عکس تلخ

بازیگر معروف پس از دیدن فوتبال راهی بیمارستان شد

بازیگر جوانی که بعد از سریال خط قرمز جان باخت! +فیلم

اقدام وحشتناک یک بچه پولدار چه بود؟ + فیلم

 

کدخبر: 338786 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟