دلسوزی 2 برادر خواهرشان را بیوه کرد! / تولد یک کودک روند پرونده را تغییر داد و..! + عکس

شانزدهم اسفندماه سال‌94 بود که مردی مأموران پلیس تهران را از ناپدید شدن پسرش باخبر کرد و گفت: «چند روزی است از پسرم بی‌خبرم. همسر و فرزندش نیز از او اطلاعی ندارند. هر چه با تلفن همراهش تماس می‌گیریم خاموش است و هرجا سراغش رفتیم از او خبری نیست. نگرانم اتفاق بدی افتاده باشد.‌» 
همزمان با اعلام شکایت، مأموران پلیس جسد مرد جوانی را در کانال آب در حاشیه شهر کشف کردند که دست و پایش با بست پلاستیکی بسته بود. با انتقال جسد به پزشکی قانونی و تشخیص هویت مشخص شد جسد متعلق به نوید 35‌ساله‌ است که چند روز پیش پدرش اعلام مفقودی کرده بود. به این ترتیب پرونده با موضوع قتل Murder عمد تشکیل شد و کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند. مأموران پلیس بعد از تحقیقات میدانی ابراهیم 30‌ساله و مجید 25‌ساله که برادرزن‌های مقتول بودند را به عنوان مظنون بازداشت کردند. دو برادر بعد از دستگیری به قتل شوهر خواهرشان اعتراف کردند. ابراهیم در شرح ماجرا گفت: «نوید، شوهر خواهرمان بود و آنها صاحب یک فرزند دختر بودند. این اواخر نوید به شیشه و مواد مخدر Drugs معتاد Addicted شده بود و از شرکتی که در آن کار می‌کرد اخراج شده بود. او به خاطر اعتیاد خیلی بدخلقی می‌کرد و این اواخر آبروی ما را در محل برده بود. او از بقال و کاسبان محل پول دستی می‌گرفت و بدتر از همه به خاطر توهم شیشه به خواهرم تهمت می‌زد.‌»

متهم در خصوص قتل گفت: «از دست او خسته شده بودیم و چند بار تصمیم گرفتیم او را در کمپ بستری کنیم، اما او زیر بار نمی‌رفت. تا اینکه چند ماه پیش به بهانه‌ای او را در خیابان سوار ماشین کردیم و میانه راه بود که فهمید، می‌خواهیم او را به کمپ ببریم. آنجا بود که شروع به بی‌قراری کرد تا ما را منصرف کند به همین دلیل هر بار که ماشین از روی دست‌انداز رد می‌شد می‌خواست خودش را از ماشین پرتاب کند، اما مانع شدیم تا اینکه مجبور شدیم دست و پای او را با بست ببندیم و دهانش را چسب بزنیم. بعد از آن من و مجید کمی او را تنبیه کردیم تا شاید آرام بگیرد که متوجه شدیم از نفس افتاده و بدنش یخ کرده است.‌‌» 
متهم در آخر گفت: «وقتی متوجه مرگ نوید شدیم از ترس جسدش را در کانال آبی حوالی پاکدشت رها کردیم و گریختیم.‌» با تأیید این توضیحات از سوی دیگر متهم هر دو برادر به اتهام مباشرت در قتل روانه زندان Prison شدند و در حالیکه پرونده در حال کامل شدن بود اولیای‌دم با دریافت 120‌میلیون تومان دیه به دادسرا رفتند و اعلام رضایت کردند. 
به این ترتیب پرونده دو متهم جهت رسیدگی از جنبه عمومی جرم Crime به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و دو برادر صبح دیروز در همان شعبه به ریاست قاضی قربان‌زاده حاضر شدند. بعد از اعلام رسمیت جلسه برادر بزرگتر در جایگاه ایستاد و خلاف اظهاراتش گفت: «‌همه اظهاراتم در پلیس آگاهی به خاطر فشارهای بازجویی بود و من در قتل نقشی نداشتم. این مجید بود که دست و پای مقتول را بست و جسد را در کانال آب انداخت.‌» 
سپس مجید در جایگاه ایستاد و او نیز خلاف اظهاراتش گفت: «بعد از اعتراف برادرم به قتل نوید، چند ماه بعد پسرش به دنیا آمد به همین دلیل عذاب وجدان گرفتم و تصمیم گرفتم حقیقت را بگویم. ابراهیم در قتل نوید نقشی نداشت و خودم دست و پای مقتول را بستم و وقتی متوجه مرگ او شدم جسدش را به تنهایی در کانال آب انداختم و فرار Escape کردم.‌»در پایان هیئت قضایی جهت صدور رأی وارد شور شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این دو پسر را می شناسید؟/آنها شهر تهران را به هم ریختند! + عکس بدون پوشش

نقشه کثیف زن فریبکار برای فوتبالیست مشهور +عکس

چینی ها به دنبال سوختن نفتکش بودند نه خاموش کردن آن!

مچاله شدن پراید زیر جرثقیل در سعادت‌آباد تهران + تصاویر عجیب

شلیک مرگ به راننده بنز که افسر پلیس را زیر گرفت + فیلم تکاندهنده

خانم مجری سرشناس بدجوری جلوی دوربین زمین خورد ! + فیلم

بلای شوم دندانپزشک خوزستانی بر سر بیمارانش !

نفتکش سانچی غرق شد و امید خانواده ها را با خود زیر آب برد! + تصاویری از حال و هوای غمبار خانواده‌ها

تروریست سابقه دار در سنندج کشته شد / او ربطی به دستگیرشدگان ناآرامی ندارد

علت تصادف و غرق شدن نفت‌کش ایرانی از قول یک روزنامه آمریکایی

عاملان قتل فجیع صادق برمکی جوان مهابادی به زودی محاکمه می‌شوند

تصاویر لحظه پلمپ محل جعبه سیاه نفتکش ایرانی و تحویل جسد دو دریانورد

قاسم مرا در اختیار دوست مستش گذاشت و ..! / از این دختر فیلم سیاه گرفته بودند!

ارتباط شوم ناصر با زن جوان در کنار دریای خزر رخ داد / این زن 6 ماهه باردار بود که ..! / مادر بی رحم دستور قتل امیر علی پسرش را صادر کرد + فیلم

نقاشی محل قتل و دفن کردن زن جوان ثروتمند در زیبا کنار عکس پروفایل قاتل بود! + تصویر

کدخبر: 347156 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟