این جنایت مرداد امسال و با کشف جسدی در ارتفاعات بین روستاهای بساروج و سیاهسر فاش شد و پلیس پی برد زنی 30 ساله به نام نرگس از سوی شوهر 2 زنه اش به قتل رسیده است.

میلاد در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: همسرم متوجه ازدواج دومم شده بود. بر سر این موضوع با هم اختلاف داشتیم، البته من به او مشکوک شده بودم. دو هفته قبل او را به جاده نیشابور برده و در خودروی نیسان خفه کردم. بعد جسد را در شیار کوه انداختم و با تهیه خاک دفن کردم.

وی افزود: ماموران من را همراه زنی شوهر دار به اتهام ارتباط پنهانی دستگیر کردند. شوهر این زن متوجه ارتباط ما شد و شکایت کرد. دو ماه در زندان بودم تا این‌که با قرار وثیقه آزاد شدم. من برای همسرم یک سمند خریده بودم تا با آن بچه‌ها را به مدرسه ببرد. ‌ او با تعطیلی مدارس با این خودرو مسافرکشی می‌کرد و بعضی شب‌ها دیر به خانه می‌آمد تا اینکه متوجه شدم او بامردی که ماشین لوکسی دارد در ارتباط است و به من خیانت کرده است بخاطر همین او را سوار نیسان کردم و با انتقال به بیرون از نیشابور او را کشتم.

بنابه این گزارش:پس از شناسایی مرد پولدار که کاشین لوکس دارد و اقرارهای وی به آشنایی با نرگس بازپرس برای میلاد به اتهام قتل همسرش کیفرخواست صادر کرد و وی بزودی در دادگاه کیفری استان خراسان رضوی محاکمه خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

تلفن همراه پمپ بنزین را آتش زد+ عکس

سگ های ولگرد کودک 5 ساله را در سلطان آباد تکه تکه کردند

متهم پای پلیس را گاز گرفت و مامور او را به شدت تنبیه کرد + فیلم وعکس

فرشید در 13 سالگی و در خانه مادربزرگ مرا باردار کرد

رفتار بی شرمانه 4 پسر با دختر جوان در خیابان / متهم چهارم هنوز فراری است

این 2 دختر فقط به بوق خودروهای شاسی بلند می خندیدند

ازدواج بازیگر معروف زن با مردی که 27 سال از او بزرگتر است! +عکس

خداحافظی عجیب بازیگر سرشناس سریال های طنز از تلویزیون +عکس

 

کدخبر: 225256 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟