فیلم لحظه مرگ مرد جوان در صحنه ای شوک آور / مجرم فرار کرد / انگلیس
حجم ویدیو: 2.98M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23

به گزارش رکنا، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است وقوع یک تصادف وحشتناک در منطقه «برومفورد» در بیرمنگهام انگلیس را به تصویر می‌کشد. در این حادثه که توسط دوربین مداربسته تهیه شده این عابر پس از برخورد شدید با یک خودروی آئودی مشکی رنگ به شکلی وحشتناک به هوا پرتاب شد.

ویدئویی که توسط دوربین مداربسته تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو این عابر با دیدن یک خودروی سفید رنگ در وسط خیابان به سمت آن دویده و تلاش می‌کند آن را متوقف کند. لحظاتی بعد ناگهان این خودروی آئودی از راه رسیده و از پشت سر به این مرد برخورد می‌کند. شدت برخورد در این صحنه آنقدر شدید است که این عابر به شکلی وحشتناک و به مانند یک ژیمناستیک کار به هوا پرتاب می‌شود و فوت می کند. این ویدئو در حالی که عابر بدون حرکت در کف خیابان افتاده به پایان می‌رسد.

فرار راننده خاطی پس از تصادف با یک عابر

راننده خودرو پس از این تصادف از محل حادثه گریخت. هنوز مشخص نیست انگیزه مرد عابر برای دویدن به سمت خودروی سفیدرنگ و تلاش برای متوقف کردن آن چه بوده است. همچنین مشخص نیست آیا ارتباطی بین رانندگان خودروی آئودی و خودروی سفید رنگ بوده. این ویدئو پس از انتشار در شبکه‌های اجتماعی تاکنون به بیش ۶۰ هزار بیننده داشته است.

هنوز از سرنوشت مرد عابر گزارشی منتشر شده است. پلیس محلی انگلیس در وست میدلندز تحقیقات خود برای شناسایی و دستگیری راننده خودرو را آغاز کرده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 680477 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟