بازداشت کلاهبردار تجهیزات پزشکی / پلیس تهران فاش کرد

کلاهبرداری 80 میلیاردی در واردات تجهیزات پزشکی در تهران لو رفت. رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که با ترفند وارد کردن لوازم و تجهیزات پزشکی 80 میلیارد ریال از مالباختگان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
به گزارش رکنا،  سرهنگ کارآگاه "علی عزیزخانی" بیان داشت: تعدادی از شهروندان با در دست داشتن دستورهای قضائی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران مراجعه و اظهار داشتند: با فردی که مدعی بود، وارد کننده لوازم و تجهیزات پزشکی است آشنا شده اند و مبالغ هنگفتی را به عنوان مشارکت در سرمایه در اختیار این آن قرار داده اند، ولی متهم با دریافت وجوه از محل متواری و پاسخگوی تماس های تلفنی نمی باشد.
وی عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال وجود پرونده های مشابه دیگر در این خصوص بررسی پرونده به طور ویژه در دستور کار تیم مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه قرار گرفت و در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم با هویت دروغین از مال باختگان کلاهبرداری کرده است.
رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی ابراز داشت: در رصدهای اطلاعاتی هویت واقعی متهم شناسایی و به دست آمد که وی در سال 97 به همین عنوان دستگیر و روانه زندان شده است.

کلاهبردار تجهیزات پزشکی در دام پلیس تهران

این مقام انتظامی با بیان اینکه مخفیگاه متهم شناسایی و دستور دستگیری از مرجع قضائی اخذ شد، تصریح کرد: وی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پایگاه هشتم به جرم ارتکابی معترف شد.
سرهنگ عزیزخانی اضافه کرد: متهم به بیش از 15 فقره کلاهبرداری اعتراف و کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را 80 میلیارد ریال برآورد کرده اند.
رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی در پایان گفت: تاکنون 12 تن از مال باختگان شناسایی و متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 662789 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟