بازداشت 2 کلاهبردار میلیاردر در لرستان / آنها برنج می فروختند

2 کلاهبردار حرفه ای که در فضای مجازی و آگهی در سایت دیوار و شیپور دست به کلاهبرداری میلیاردی زده بودند دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی مراجعه یک شهروند به ماموران پلیس و اعلام اینکه در برنامه شیپور اقدام به خرید مقادیری برنج با پرداخت مبالغی وجه نقد کرده که متوجه می‌شود از وی کلاهبرداری شده است، موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان دورود قرار گرفت.

به گزارش رکنا ، سردار مهدیان‌نسب افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، افرادی در سطح شهرستان‌های تابعه با استفاده‌های از سیم کارت‌های شهروندان اقدام به درج آگهی فروش کالا در اپلیکیشن دیوار و شیپور کرده و پس از جلب اعتماد افراد از آنان کلاهبرداری می‌کنند.

دستگیری کلاهبرداران اینترنتی در دورود

فرمانده انتظامی لرستان بیان داشت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی ۲ کلاهبردار اینترنتی را در شهر دورود شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان به جرم خود اعتراف و ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری اینترنتی از آنان کشف شده است، گفت: از مخفیگاه متهمان ۱۶ کارتن گوشی، مقادیری تجهیزات جانبی گوشی هوشمند، ۴ عددفلش مموری، مقادیری سیم کارت و مدارک هویتی، کارت بانک، ۳ عدد سکه بهار آزادی و یک دستگاه خودرو سواری کشف شد.

مهدیان نسب با بیان اینکه پلیس با تمام توان با کلاهبرداران و متخلفان برخورد قانونی می‌کند، به مردم توصیه کرد، هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و مراقب افراد سودجو و فرصت طلب باشند و در صورت برخورد با اینگونه افراد با نیروی انتظامی همکاری کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 662263 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟