عکس های سلفی میمون پس از دزدیدن گوشی! + فیلم
حجم ویدیو: 3.39M | مدت زمان ویدیو: 00:00:24

به گزارش رکنا، دنیای حیوانات، یکی از جالب‌ترین و در عین حال شگفت انگیزترین جاذبه‌های پیرامون ما انسان‌ها به شمار می‌رود که اگر با دقت به دنیای حیوانات بنگریم چیزهای زیادی می توانیم از آن بیاموزیم. مثلا با وجود آنکه در جهان امروز توجه و کمک انسان به همنوع خود کمرنگ شده گاهی در دنیای حیوانات شاهد صحنه های کمک دو حیوان متفاوت به یکدیگر ما را در حیرت فرو می برد یا هر یک از جانوران در هنگام مواجهه با خطر به روشی خاص از خود محافظت می‌کنند.

اما به تازگی عکس‌های سلفی‌ای که یک میمون پس از ربودن تلفن همراه شهروند مالزیایی از خود تهیه کرده به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. ماجرا از آنجا آغاز شد که «زاکریدز رُدزی»، پسر نوجوان مالزیایی صبح روز شنبه متوجه مفقود شدن تلفن همراهش در خانه شان شد. این در حالی بود که او جمعه شب و آخرین بار پس از استفاده از آن، پیش از خوابیدن تلفنش را کنار بالش خود گذاشته بود.

این نوجوان پس از جستجو‌های زیاد سرانجام تلفنش را در حیاط پشتی خانه شان در حالی که خیس و گل آلود بود پیدا کرد. زاکریدز ۲۰ ساله پس از بازکردن تلفن همراهش متوجه شد که یک میمون اقدام به ربودن تلفن همراهش کرده است. او عکس سلفی زیادی را که این میمون تلاش کرده بود با تلفن همراه ثبت کند در موبایل خود پیدا کرد. در ادامه می‌توانید در یک ویدئوی کوتاه مجموعه تصاویری را که این میمون تهیه کرده مشاهده کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 606739 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟