اولین فیلم اعترافات مهلا مادر شکنجه گر در مشهد / مرد فرانسوی بازداشت می شود+ فیلم
حجم ویدیو: 45.00M | مدت زمان ویدیو: 00:06:09

به گزارش رکنا ، معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از دستگیری مادر سنگدلی به نام مهلا که با آزار کودک خردسالش به نام بنیامین و فیلمبرداری از این صحنه های دلخراش از مردم اخاذی می کرد، خبر داد.

مهلا پس از دستگیری با بغض و گریه گفت که با اینکه 23 سال دارم ولی به اندازه یک زن 50 ساله سختی کشیده ام.

گفتنی است ، این خانم به نام مهلا  ساکن مشهد بود و وقتی گزارش شکنجه های فرزند 3 ساله اش به قصد باج گیری از مردم در شبکه های اجتماعی پیچید بلافاصله تیم مخصوصی برای شناسایی او تشکیل شد و پرونده به جریان افتاد. حتی پدر این کودک خردسال در جریان نبود که همسرش به آزار و شکنجه کودک شان می پرداخت.

مهلا در سخنانش گفت : خیلی پسر دوست داشتم و حتی وقتی پسرم به دنیا آمد پدرم از شدت خوشحالی جیغ و فریاد می کرد.

در شکنجه های مهلا پای یک مرد غریبه در میان بود

پلیس در رابطه با این ماجرا گفت : این زن مشهدی تحت تاثیر ارتباطی که با شخص سوم در سایبر داشت و به پیشنهاد او اقدام به شکنجه فرزند بیگناهش و به معرض نمایش گذاشتن آن در فضای مجازی کرد. درواقع او برخلاف میل خودش بچه اش را کتک می زد. ظاهرا یک آقایی به او قول زندگی راحت در خارج از ایران را داده بود  و او هم وسوسه شد و به شکنجه کودکش پرداخت.

سوءاستفاده از عکس های شخصی مادر بی رحم مشهدی

این زن مشهدی درباره جزئیات این ماجرا گفت : این مرد به من گفت کد بانکی ام برایت آمده است؛ آن را برایم بخوان. من هم به او اعتماد کردم و این کار را انجام دادم. اما پس از مدتی عکس هایم را برایم فرستاد و گفت اگر می خواهی آبرویت نرود هرچه می گویم انجام بده. او عکس های مرا هک کرده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 591695 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟