فیلم لحظه آتش سوزی مهیب 2 تانکر سوخت در بندرعباس
حجم ویدیو: 3.01M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22

به گزارش رکنا، سرپرست مدیریت بحران استانداری هرمزگان تاکنون گزارشی مبنی بر تلفات جانی در حادثه تصادف و آتش‌سوزی دو تانکر حامل سوخت بعدازظهر روز گذشته(۱۶ تیرماه) در محور بندرعباس-خمیر اعلام‌نشده است.

عبدالحمید سعدینی گفت: در خصوص آخرین وضعیت حادثه تصادف ‌و آتش‌سوزی دو تانکر حامل سوخت، افزود: آتش کاملاً خاموش شده و یک باند بزرگراه بندرعباس-بندرخمیر بسته و باند مقابل (تقریباً به طول ۵ کیلومتر یعنی حدفاصل دو دوربرگردان) برای هدایت ترافیک دو سویه و مشکل رفت با این روش حل شد.

وی بیان کرد: گروه‌های امداد و نجات، کارشناسان و برخی مدیران مرتبط از جمله آتش‌نشانی، راهداری، پلیس‌راه، شرکت پالایش و پخش و... در محل حاضر شدند.

تصادف 2 تانکر سوخت در هرمزگان

سعدینی خاطرنشان کرد: اقدامات لازم توسط دستگاه‌های مسئول برای جابه‌جایی لاشه تانکرهای سوخته شده و بازگشایی هر دو باند بزرگراه انجام شد.

وی تصریح کرد: برابر اظهارنظر مسئولین حاضر درصحنه، این حادثه تلفات جانی نداشته، گزارش‌های تکمیلی به‌محض وصول، جمع‌بندی و ارائه خواهند شد.

همچنین معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس  افزود: مرکز ۱۲۵ آتش‌نشانی در ساعت ۱۸:۱۵ روز گذشته از وقوع این حادثه مطلع شده و بلافاصله با همکاری تیم عملیاتی آتش‌نشانان منطقه ویژه اقتصادی، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، آتش‌نشانی‌های کشتی‌سازی، فولاد، بندر شهید رجایی عملیات اطفای حریق آغاز شد.

حسن امینی زاده با اشاره به اینکه همچنین آتش‌نشانان از ایستگاه شماره ۲ بندرعباس نیز به محل اعزام شدند، خاطرنشان کرد: راننده یکی از تانکرها که مصدوم شده بود توسط اورژانس به مراکز درمانی اعزام شد.

وی ادامه داد: بر اثر این برخورد حریق گسترده‌ای صورت گرفت که اطفای آن ۲ ساعت با تلاش آتش‌نشانان مجموعه‌های ذکرشده به طول انجامید و به‌طور کامل اطفا صورت پذیرفت.

به گزارش ایسنا، در این حادثه محور بندرعباس- بندرخمیر به‌طور کامل بسته‌شده بود که سریعاً با تلاش مأموران راهور و پلیس‌راه، مسیر دیگری تا پایان عملیات اطفا و تخلیه سوخت جایگزین شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 583949 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟