دستگیری وکیل قلابی گیلانی / او از آبادانی ها کلاهبرداری می زد

به گزارش رکنا،  یک منبع آگاه از پلیس آبادان مبنی براینکه در پی مراجعه تعدادی از شهروندان و دارندگان پرونده‌های قضائی به پلیس اطلاعات شهرستان آبادان مبنی بر کلاهبرداری از آنها توسط فردی که خود را وکیل دادگستری معرفی کرده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات آبادان قرار گرفت.

دستگیری کلاهبرداری رودسری در آبادان

که مأمورین با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، متهم را که به بهانه قبول وکالت در مراجع قضائی با دریافت وجه از مالباختگان کلاهبرداری می‌کرد، شناسایی و دستگیر کردند.

که دربررسی های بعمل آمده مشخص شد متهم اهل شهرستان رودسر استان گیلان می باشد که درشهرهای مختلف تحت وکیل دادگستری اقدام به کلاهبرداری نموده است که در بازرسی از خودرو متهم یک لباس نظامی بادرجه سرگردی و چند عدد مهر جعلی و تعدادی از مدارک شناسایی شکات کشف شد.

دستگیری وکیل قلابی به جرم کلاهبرداری در آبادان

این منبع آگاه اظهار داشت که متهم 36 ساله پس از معرفی به مرجع قضائی، روانه زندان شد.

هشدار پلیسی از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کرده و در صورت مواجهه با کسانی که به عنوان وکیل یا مامور به آنها مراجعه می‌کنند ضمن رویت کارت شناسایی و اطمینان از جعلی نبودن آن در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 575132 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟