کشف جسد یک مرد در ارتفاعات بشکان

محمد رضا فتاحی، رئیس جمعیت هلال احمر بافق از جزییات یافتن جسد محمد رضوی زاده از اهالی خوسف، گفت: محمد رضوی زاده، صبح روز اول ساعت ۶/۴۳ دقیقه با چوپان روستا صحبت می‌کند و چوپان ساعت نه با وی تماس می‌گیرد که به موبایل پاسخ نمی‌دهد.

وی افزود: گرچه خانواده وی به هلال احمر دیر اطلاع دادند، ولی به محض اطلاع از طریق ردیابی موبایل اطلاعات مربوطه استخراج شد و عملیات جستجو شدت یافت گرچه پهنا شناسایی در محدوده ۶۰ کیلومتر در ده کیلومتر بود.

فتاحی ادامه داد: مرحوم رضوی زاده دچار بیماری بوده و احتمالا بر اثر این مشکل دارفانی را وداع گفته است هرچند که در این خصوص پزشکی قانونی وآگاهی نیروی انتظامی نظر نهایی را اعلام می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر بافق کفت: رضوی زاده پیاده رویی طولانی داشته به گونه ایی که جسد وی درحوالی روستای بشکان یافت شده است.

وی با تقدیر از افراد و‌ گروه‌هایی که در این جستجو همکاری داشتند شایعه هر گونه قتل را رد کرد و گفت: به نظر می‌رسد مشکلات جسمانی موجب این حادثه شده است.

روستا‌های بشکان و‌خوسف حاکی از پیدا شدن مرد میانسالی است که به مدت پنج روز در کوه‌های مناطق زادگاه خود گمشده بود.

هنوز علت فوت این فرد مشخص نیست و پلیس آگاهی ضمن حضور در صحنه علت فوت را بررسی خواهد کرد.

این جستجو ۴ شب و پنج روز طول کشید، جستجویی که همه نیرو‌ها اعم از هلال احمر، نیروی انتظامی، گروه‌های کوهنوردی ،بافق و‌ بهاباد، و افراد محلی دخیل بودند.

سید محمد رضوی کارمند بازنشسته اداره برق بود که در شهر‌های بافق و‌بهاباد خدمت می‌کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 490585 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟