مسعود آقازیارتی با اشاره به اینکه شنا کردن غیراصولی در سد روستای ساقی جان جوان 27 ساله را گرفت، اظهار کرد: این حادثه روز گذشته به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله یک تیم تخصصی از غواصان آتش نشانی اراک به محل در روستای ساقی اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت : با توجه به خارج از محدوده بودن حریم شهری محل بروز حادثه، با هماهنگی های صورت گرفته تیم غواصی سازمان رهسپار محل حادثه شد.

آقازیارتی اظهار داشت: نجاتگران آتش نشان پس از بررسی محل حادثه و عمق آب، با استفاده از تجهیزات غواصی داخل سد شده و پس از جستجوی فراوان موفق به یافتن و خارج کردن این جوان 27 ساله از درون آب شدند.

وی افزود: با تحویل وی به نیروهای اورژانس حاضر در محل و پس از انجام معاینات اولیه متاسفانه مرگ این فرد توسط تکنسین اورژانس تایید شد.

رئیس سازمان آتش نشانی اراک خاطر نشان کرد: شنا کردن در سدها و آب بندهای اطراف شهر بدون داشتن تجهیزات مخصوص ممنوع است و متاسفانه با وجود اطلاع رسانی ها و نصب علائم شنا ممنوع و نیز تاکیدات مکرر سازمان آتش نشانی، همه ساله شاهد غرق شدن شهروندان در اینگونه اماکن هستیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 482779 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟