آتش سوزی کارگاه تولید مبلمان در شمال شرق تهران + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اعلام حادثه آتش سوزی کارگاه مبلمان در ساعت 7:10 صبح امروز، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ و به طور همزمان آتش نشانان ایستگاه های 56 و 92 را به محل آتش سوزی در منطقه تهرانپارس، خیابان صنعت اعزام کرد.

بهمن رضایی نیا افسر آماده منطقه سه عملیات آتش نشانی تهران که از همان لحظات اولیه در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: یک کارگاه تولیدی مبل به مساحت 200 متر مربع که مقدار زیادی مواد اولیه و مصنوعات چوبی و رنگ و تینر درآن وجود داشت، به علت نامعلومی طعمه آتش سوزی شد.

وی افزود: قرار داشتن چندین کارگاه نجاری و مبل سازی در مجاورت این کارگاه و نیز وجود مقادیر زیادی تینر، رنگ و مواد اولیه قابل اشتعال در این محل، احتمال وقوع آتش سوزی وسیع تر و انفجاری بزرگ در محل حادثه را بیشتر می‌کرد.

آتش سوزی کارگاه تولید مبلمان در شمال شرق تهران

رضایی نیا خاطرنشان کرد: آتش نشانان بی درنگ درب کارگاه را باز کردند و پس از قطع کردن جریان برق، با استفاده از تجهیزات آبرسانی و دستگاه تنفسی، عملیات مهار و خاموش کردن این آتش سوزی را از دو جهت آغاز کردند.

آتش سوزی کارگاه تولید مبلمان در شمال شرق تهران

این افسر آماده آتش نشانی اضافه کرد: آتش نشانان با تلاش بسیار موفق شدند از سرایت آتش به کارگاههای هم جوار جلوگیری و این آتش سوزی را در کوتاهترین زمان ممکن مهار کردند.

آتش سوزی کارگاه تولید مبلمان در شمال شرق تهران

وی با اعلام این که علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

آتش سوزی کارگاه تولید مبلمان در شمال شرق تهران

کدخبر: 453872 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟