حجم ویدیو: 4.43M | مدت زمان ویدیو: 00:00:43

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است فداکاری یک عابر پیاده شجاع را در نجات یک زن جوان از چنگال مردی شیطان Evil صفت به تصویر می کشد. این مرد فداکار هنگامی که مشاهده کرد مرد شیطان صفت قصد آزار و اذیت زن جوان را دارد بلافاصله وارد عمل شد و او را ناکام گذاشت. در ویدئویی که منتشر شده است مرد شیطان صفت را در حال ترساندن و هل دادن زن جوان در یک پیاده روی خلوت در مقابل یک درب ورودی نشان می دهد.

در حالی که زن جوان قادر به دفاع از خود در برابر این مرد نیست ناگهان مرد فداکار از راه می رسد و با مرد شیطان صفت درگیر می شود. در این ویدئو مشاهده می شود در حالی که دو طرف تلاش می کنند طرف مقابل را تحت کنترل خود در آورد ناگهان مرد فداکار با چند ضربه مشت پیایی مرد شیطان صفت را غافلگیر و او را در مقابل زن جوان که دچار ترس و وحشت شده است نقش بر زمین می کند.

انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی و بویژه در توئیتر با واکنش کاربران نیز همراه بود و بسیاری از آنها اقدام قهرمانانه مرد جوان در دفاع از این زن در مقابل مرد شیطان صفت را مورد تمجید قرار دادند. کاربری با دیدن این ویدئو در کامنتی نوشت : " من معمولا با زدن ضربه به سر مخالفم اما در این مورد این مرد شیطان صفت سزاوار بود." همچنین کاربر دیگری در کامنتی نوشت : " آفرین به این مرد جوان که دخالت کرد. بسیاری از مرد مانند این مرد جوان نیستند. آنها می گویند، ببخشید، مشکل من نیست. من هم اگر آنجا بودم همین کار را انجام می دادم ."

گفتنی است؛ هنوز مکان دقیق این حادثه Incident مشخص نشده است اما تاریخ دقیق آن ساعت 4.43 دقیقه صبح روز 23 نوامبر سال 2018 بوده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 440873 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟