نجات خانواده سراوانی گرفتار درسیلاب

محمداکبر چاکرزهی فرماندار خاش گفت: این خانواده که با یک دستگاه تویوتا در حال سفر بودند به دلیل نا آشنایی با منطقه و تردد در مسیر خاکی که بر اثر بارندگی‌های چند روز اخیر باتلاقی شده در منطقه شوره زار بوتگان بخش مرکزی خاش در گل و لای فرو رفتند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان خاش بیان کرد: عملیات امداد و نجات برای کمک به این خانواده گرفتار در گل و لای ساعت 17 و 58 دقیقه شروع و تا ساعت 19 و 30 دقیقه ادامه داشت.

وی با قدردانی از تلاش های خوب و ارزشمند 2 تیم 7 نفره از امدادگران جمعیت هلال احمر خاش برای کمک به این خانواده اظهار داشت: محورهای فرعی مانند بوتگان، اطراف کارخانه سیمان، کلکلی، شوگه، محمدی و میرزا آباد، سید آباد و زمین های واقع در مسیر قدیمی جاده خاش به سراوان که خاکی و شوره زار است فعلا برای تردد مناسب نیستند.

چاکرزهی ادامه داد: به دنبال بارش های اخیر و جاری شدن سیلاب آب اکثر مسیل ها از شهر خاش به سمت همین مناطق هدایت می شود که با پخش سیلاب این محورهای فرعی برای عبور خودرویی و پیاده شرایط مساعدی ندارند.

فرماندار خاش همچنین به خانوارهای خاشی و نیز سایر هم استانی ها هشدار داد با توجه به وقوع بارش ها و پر آب شدن سدها و بندهای خاکی از نزدیکی به این مکان ها و شنا کردن بصورت جدی اجتناب کنند تا از خطرات و حوادث Accidents پیش بینی نشده در امان بمانند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 240538 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟