سقوط مرگبار مرد جوان در محله نیاوران / سناریوی مرموز بازپرس ویژه قتل را به صحنه جرم کشاند + جزییات

به گزارش خبرنگار رکنا، ساعت ۲۲ شامگاه روز ۱۱ دی ماه اهالی محله نیاوران در تماس تلفنی با پلیس خبر سقوط مرد جوانی به داخل خیابان را گزارش داده که بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲۳ نیاوران برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

ماموران با حضور در محل با جسد بی جان مرد ۵۰ ساله ای مواجه شدند که به گفته حاضرین پس از سقوط با برخورد به خودروهای پارک شده در خیابان به کام مرگ فرو رفته بود.

در ادامه با گزارش این مرگ مشکوک به بازپرس کشیک قتل امیرحسین علی مردان از شعبه 10 دادسرای جنایی تهران تیمی از کارگاهان اداره دهم و تشخیص هویت همراه بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شدند.

تیم بررسی صحنه جرم در بررسی های اولیه مقداری مواد مخدر در یکی از جیب های مرد جوان کشف شد و شیشه خورده اطراف جسد ریخته شده بود و در همان لحظه همسر وی نیز به محل آمده و متوجه مرگ شوهرش میشود.

تحقیقات نشان از آن داشت که در قسمت بالایی خانه نورگیر شیشه ای وجود دارد که مرد جوان روی آن سقوط کرده و همراه با خورده شیشه ها به پایین افتاده است.

در ادامه بازپرس امیرحسین علی مردان دستور انتقال جسد برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی را صادر و پرونده را برای تکمیل تحقیقات و کشف زوایای پنهان در اختیار تیم اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار داد.

کدخبر: 968806 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟