کشف 10 میلیارد ریال الوازم آرایشی قاچاق در غرب تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ "کارآگاه مهدی افشاری" توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در محدوده اشرفی اصفهانی شدند.

ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق در یک باب آپارتمان 2 طبقه ویلایی در آدرس خیابان اشرفی اصفهانی خیابان استاد نظر غربی دپو می باشد.

جناب سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس در بازرسی مشاهده می نمایند مقادیر انبوهی انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی در محل دپو و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی می باشد.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل  تعداد 3478 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 10 میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: مصرف کنندگان داروها و لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق فاقد استاندارد لازم بودن معمولا  به انواع بیماریها و امراض پوستی دچار می شوند. از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های 02166747343 ویا 09999871392 تماس بگیرند.

کدخبر: 954872 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟