کشف 150 میلیارد ریال بلوریجات و لوازم آشپزخانه قاچاق در جنوب تهران

سرهنگ "کارآگاه مهدی افشاری" توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده شورآباد شدند.

وی عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری کالای خارجی قاچاق در انباری در آدرس شورآباد خیابان البرز، نبش خیابان فتح تخلیه و دپو گردیده که به وسیله خودروهای شوتی کالای خارجی را به این مکان منتقل و سپس به وسیله وانت به بازار ارسال می نماید.

جناب سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را  بازرسی که مشخص گردید محل یک باب انبار کالای عمومی بوده که در سامانه انبارها نیز ثبت نگردیده و مشاهده می نمایند مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع انواع بلوریجات و لوازم آشپزخانه ایرانی و خارجی در محل دپو و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی می باشد.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل تعداد 1668عدد زودپز، 46176 عدد رنده، 9040 قلم انواع بلوریجات شامل (میوه خوری، شیرینی خوری، آجیل خوری، پیش دستی و … ) ساخت کشورهای چین و فرانسه بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 150 میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می گردد. از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های 02166747343 ویا 09999871392 تماس بگیرند.

 

کدخبر: 948572 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟