این موتور سیکلت های قاچاق ارزش میلیاردی دارند!

به گزارش رکنا، سرهنگ سیدعلی میراحمدی، جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان در گزارشی به رسانه‌ها اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان شاهرود در پی رصد محور مواصلاتی مشهد- تهران به یک دستگاه خودروی کامیونت که بار کولرهای آبی داشت مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی به بازرسی هدفمند بار خودرو اشاره کرد و افزود: مأموران موفق شدند یک دستگاه موتورسیکلت کاوازاکی ۴۵۰ سی‌سی کراس قاچاق را که راننده بین کولرها پنهان کرده بود، کشف کنند.

میراحمدی ادامه داد: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان سمنان با همکاری یگان تکاوری، پس از انجام هماهنگی‌های لازم موفق شدند از داخل یک باب منزل مسکونی در شهرستان سمنان، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین هوندا ۱۳۰۰ سی‌سی فاقد مدارک قانونی و قاچاق را کشف و ضبط کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان ارزش موتورسیکلت‌های توقیفی را در مجموع ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بر اساس نظر کارشناسان اعلام و گفت: در این راستا، دو متهم دستگیر و به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی معرفی شدند.

میراحمدی مبارزه قاطع و بی‌چون و چرای پلیس با پدیده قاچاق کالا را یکی از اهداف اساسی انتظامی استان بیان کرد و از شهروندان خواست، هرگونه اطلاع از انبار کالای قاچاق و احتکار را با شماره ۱۱۰ به پلیس اعلام تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.

 

کدخبر: 888301 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟