قتل زن تهرانی برای پنهان ماندن خیانت دوستانه / دوست شوهر فرزانه داستانسرایی کرد + جزییات

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از مرداد ماه سال ۹۹ به دنبال ناپدید شدن زن جوانی به نام فرزانه آغاز شد. همسر وی که به پلیس آگاهی رفته بود گفت: همسرم دیروز برای خرید از خانه بیرون رفت و دیگر باز نگشت. من نگران او هستم.

 با این شکایت تلاش برای افشای راز ناپدید شدن زن جوان آغاز شد و ماموران در نخستین گام از تحقیقات به بررسی ریز مکالمات تلفنی این زن پرداختند و به رابطه پنهانی وی با دوست شوهرش به نام هانی پی بردند.

 به این ترتیب مرد جوان بازداشت شد و پرده از جنایت برداشت.

اعتراف به قتل رفیق

وی در بازجویی‌ها گفت: من و شوهر فرزانه با هم دوست بودیم. اما پس از مدتی رابطه من با فرزانه صمیمی شد و با هم رابطه کاری برقرار کردیم و شریک شدیم. آخرین بار او را سوار موتور کردم و با هم به قرچک ورامین رفتیم. او از من پول طلب داشت و پولش را خواست که با هم درگیر شدیم و من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم 2 ضربه چاقو به او زدم. فرزانه داد و فریاد می‌کرد که گلویش را گرفتم و فشار دادم. وقتی دیدم نفس نمی‌کشد او را در بیابان‌های قرچک رها کردم و به خانه برگشتم. من که ترسیده بودم ماجرا را به یکی از دوستانم گفتم. او از من خواست تا خودم را به پلیس معرفی کنم. می‌خواستم خودم را به پلیس معرفی کنم که بازداشت شدم.

با اطلاعاتی که این مرد به پلیس داده بود جسد کشف شد و وی به بازسازی صحنه جرم پرداخت و در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد.

حکم قصاص

 در آن جلسه اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کردند .در پایان جلسه قضات دادگاه هانی را به قصاص با پرداخت تفاضل دیه از سوی اولیای دم محکوم کردند. اما اولیای دم که توان پرداخت تفاضل دیه را نداشتند پیگیر پرونده نشدند .به این ترتیب‌ هانی۳ سال در زندان ماند و طی نامه‌ای از قضات دادگاه کمک خواست. وی خواست تا تکلیفش روشن شود .به این ترتیب برای دومین بار در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد .

دومین دادگاه

در این جلسه پدر و مادر و همسر قربانی که ولی قهری فرزند خردسالش است درخواست قصاص را مطرح کردند .آنها گفتند: ما وضع مالی خوبی نداریم  و نمی توانیم تفاضل دیه را بپردازیم. ولی حاضر به گذشت هم نیستیم و قصاص می‌خواهیم.

 وقتی هانی روبه روی قضات ایستاد ادعای جدیدی را مطرح کرد .

وی گفت :من مدتی بود با فرزانه آشنا شده و به او علاقمند بودم. اما ما رابطه غیر متعارفی با هم نداشتیم .فقط برای تفریح و رابطه کاری با هم بیرون می‌رفتیم .تا اینکه متوجه شدم او به من خیانت کرده و با دوست دیگر شوهرش در ارتباط است. من که از این موضوع ناراحت شده بودم با او  دعوا کردم اما قول داد دست از رابطه پنهانی با دوست شوهرش بردارد. اما پس از مدتی متوجه شدم بار دیگر رابطه پنهانی‌اش را از سر گرفته است. من به خاطر غیرتم با او درگیر شدم و او را کشتم.

 با پایان دفاعیات متهم قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

کدخبر: 953523 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟