عربده اشرار شهرری در گلو خفه شد + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدقاسم طرهانی با بیان اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس نا امنی در جامعه می‌شود؛ به نارضایتی مردم در این رابطه اشاره و اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری ۲ شرور و اراذل و اوباش سابقه دار سطح یک در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه ماموران انتظامی کلانتری ۱۷۶ حسن آباد افزود: شروران دستگیر شده که با نزاع و درگیری، عربده کشی و ضرب و جرح شهروندان باعث رعب و وحشت در بین مردم شده بودند ؛ در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهشان در محدوده "حسن آباد" با شلیک چند گلوله دستگیر و در برابر اقتدار پلیس به زانو درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه دستگیری این شرور باعث رضایتمندی مردم و تقدیر آنان از عملکرد مقتدرانه پلیس را موجب گردید؛ گفت: متهمان دستگیر شده که دارای سوابق متعدد شرارت و سرقت می باشند جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند. سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

دستبند پلیس، بر دست سارقان موتورسیکلت در شهرری

سرهنگ سیدرضا عمادالدین جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق سابقه دار و حرفه ای موتورسیکلت در محدوده دولت آباد و کهریزک خبر داد و گفت: از این متهمان، ۲ موتورسیکلت، ۱۳ عدد سوئیچ موتورسیکلت و تعدادی تلفن همراه مسروقه کشف شد.

سرهنگ سیدرضا عمادالدین در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع سرقت موتور سیکلت در هفته های اخیر در محدوده دولت آباد و کهریزک، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کلانتری های ۱۶۷ دولت آباد و ۱۷۵ کهریزک، قرار گرفت و گشتزنی های نا محسوس و هدفمند افزایش یافت.

وی گفت: ماموران این ۲ کلانتری در پی گشتزنی های هدفمند در ساعات پیک جرائم در نقاط جرم خیز، در دهم آذر ماه امسال موفق به دستگیری ۲ سارق حرفه ای و سابقه دار موتورسیکلت در حین سرقت شده و در بازرسی از آنها ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، ۱۳ عدد سوئیچ موتورسیکلت و تعدادی تلفن همراه مسروقه کشف کردند.

سرهنگ عمادالدین خاطر نشان کرد: در تحقیقات انجام شده این متهمان که دارای سوبق متعدد بوده و هر بار پس ازدستگیر مجددا به اقدامات مجرمانه خود می پرداختند، به جرایم خود اعتراف و برای تعیین تکلیف به دادسرا منتقل شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری در پایان خاطر نشان کرد: مردم نقش مهمی در ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و از این رو می توانند با هوشیاری کامل در مراقبت از اموال خود، مانع سوء استفاده سارقان شده و با اعلام به موقع این گونه سرقت ها به پلیس، ما را در دستگیری هرچه سریعتر سارقان کمک کنند.

موادفروش باقر شهر با ۵ کیلوگرم تریاک دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری فروشنده مواد مخدر که اقدام به توزیع انواع مواد مخدر درمحدوده"باقرشهر" شهرستان ری می نمود به همراه کشف مواد مخدر، خبر داد.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مطالبات مردمی و دریافت خبری در هفته های اخیر مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به فروش مواد مخدر در محدوده" باقرشهر" می نماید، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کلانتری ۱۷۵ شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کارهای دقیق اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی زمان و محل فعالیت خرده فروش شناسایی و در همین ارتباط پس از انجام هماهنگی های لازم در دهم آذر ماه ۱۴۰۲ به محل اعزام شدند و متهم را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادمه ابراز داشت: در بازرسی از ۵ کیلو ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه ترازو و دستگاه کارتخوان کشف که به همراه متهم به کلانتری انتقال داده شد.

سرهنگ طرهانی در پایان با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضائی گردید، افزود: پلیس از هیچ تلاشی در جهت مقابله با سوداگران مرگ و بالا بردن احساس امنیت و ایجاد امنیت در جامعه فروگذار نخواهد کرد و در صورت برخورد با هر گونه موارد مشکوک به خصوص مواد مخدر مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

 

 

 

کدخبر: 952093 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟