راز قتل هولناک پارسا کوچولو در قلب مادر سنگدل و ناپدری شکنجه گر + جزییات

به گزارش رکنا، یک سال قبل زن جوانی پیکر نیمه جان پسر ۴ ساله‌اش به نام پارسا را به بیمارستانی در جنوب تهران منتقل کرد. پسر خردسال به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد اما وی که به خاطر نرسیدن اکسیژن به مغزش به کما رفته بود ساعتی بعد تسلیم مرگ شد.

آثار کبودی های متعدد روی بدن پسر ۴ ساله شک پزشکان را برانگیخت و پلیس در جریان مرگ مشکوک وی قرار گرفت.

آثار آزار و شکنجه سیاه روی بدن قربانی

وقتی پزشکی قانونی آزار و اذیت و شکنجه های سیاه پسرخردسال را تایید کرد مادر وی به نام پوپک مردی به نام عماد را به عنوان عامل جنایت معرفی کرد.

 وی گفت: مدت‌هاست با شوهرم اختلاف دارم. به همین خاطر با عماد آشنا شدم و به همراه پسرم به خانه او رفتم اما عماد پسرم را کتک می‌زد و آزار می‌داد آخرین بار هم او را کشت.

با اظهارات این زن عماد ردیابی بازداشت شد اما انگشت اتهام را به سمت پوپک نشانه رفت و او را عامل قتل پسرش معرفی کرد.

آشنایی شوم در تلگرام

وی گفت: سال ۹۳ با زن جوانی ازدواج کردم اما یک سال و نیم بعد به خاطر اختلافات شدید از او جدا شدم و به تنهایی در خانه مجردی‌ام زندگی می‌کردم. تا اینکه در فضای مجازی با پوپک که ساکن اصفهان بود آشنا شدم. ما حدود ۶ ماه تلگرامی با هم در ارتباط بودیم. او می‌گفت: مطلقه است  و همراه مادر و پسر ۴ ساله اش زندگی می‌کند. من از او خواستم تا به تهران بیاید و با هم ازدواج کنیم اما می‌گفت نمی‌تواند از پسرش جدا شود و باید پارسا را هم با خودش به تهران بیاورد. من قبول کردم و به دنبال پوپک و پسرش به اصفهان رفتم و آنها را به خانه خودم آوردم. 2 ماه آنها در خانه من ساکن بودند .اما یکباره حال پارسا بد شد و وقتی او را به بیمارستان رساندیم جان سپرد.

وی درباره آثار کبودی و شکنجه روی بدن پسر خردسال گفت: پوپک به خاطر کینه‌ای که از شوهرش داشت وقتی پارسا شیطنت می‌کرد او را به شدت کتک می‌زد. پسر خردسال به بیماری صرع مبتلا بود و گاهی اوقات که دچار تشنج می‌شد پوپک او را نیشگون می‌گرفت تا به هوش بیاید. احتمالاً آثار کبودی روی بدن پارسا به همین خاطر است.او حتی پسرش را آزار می داد.

 این ادعا در حالی از سوی عماد مطرح شد که پوپک خودش را بی‌گناه خواند و مدعی شد عماد در غیاب او پسرش را آزار داده است.

تحقیقات تازه بعد از اظهارنظر کمیسیون پزشکی قانونی

 در حالی که پرونده قتل پارسا کوچولو در دادسرا تحت رسیدگی قرار داشت و اظهار نظر اولیه پزشکی قانونی علت مرگ را ضربه به سر اعلام کرده بود ، کمیسیون پزشکی قانونی اعلام کرد  در آزمایشات سم‌شناسی مشخص شده  به پسر خردسال دارو خورانده شده است.

با این اظهارنظر  قرار شد با تکمیل تحقیقات در دادسرا،  پرونده قتل پارسا کوچولو در دادگاه رسیدگی شود .

رسیدگی به پرونده رابطه سیاه

اما قبل از آن پرونده زنای محصنه پوپک و عماد به شعبه پنجم دادگاه فرستاده شد تا آنها از خود دفاع کنند.

 در این جلسه پدر پارسا گفت: من و  همسرم اختلافات شدیدی با هم داشتیم .به همین خاطر مدتی بود جدا از هم زندگی می‌کردیم .پوپک همراه پسرم به خانه مادرش رفته بود و ما در این مدت هیچ رابطه‌ای با یکدیگر نداشتیم .تا اینکه متوجه شدم پسرم کشته شده است .من هنوز همسرم را طلاق نداده بودم که او با مرد غریبه رابطه پنهانی برقرار کرد .به همین خاطر از آنها شکایت دارم.

 وقتی عماد روبه روی قضات ایستاد گفت :بعد از اینکه در فضای تلگرام با پوپک آشنا شدم او را صیغه کردم .من نمی دانستم او متاهل است. او گفته بود از شوهرش جدا شده.در مدت دو ماهی که او و پسرش به خانه ام  آمده بودند ما مدام با هم به گردش می‌رفتیم و هیچ رابطه‌ای با هم نداشتیم .

اما پوپک منکر عقد موقت شد و گفت :من و پسرم به خانه عماد رفتیم و 2 ماهی را آنجا زندگی کردیم. اما در این مدت من و عماد هیچ رابطه پنهانی با یکدیگر نداشتیم و من صیغه او نشده بودم.

 در پایان جلسه قضات وارد شو شدند تا درباره این پرونده حکم صادر کنند. قرار است با تکمیل تحقیقات پرونده قتل پارسا کوچولو نیز در دادگاه کیفری یک استان تهران رسیدگی شود.

کدخبر: 946314 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟