قتل شوهرخاله که بیگناه بود / پدر و پسر بازداشت شدند

به گزارش رکنا ؛ فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از دستگیری قاتل شوهر خاله در کمتر از ۲ ساعت پس از ارتکاب جرم در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سعید یوسفی فعال روز یکشنبه افزود: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر درگیری با سلاح سرد در محله گلمغان شهر اردبیل ماموران انتظامی بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی گفت: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد، مصدوم به اورژانس بیمارستان فاطمی" اردبیل انتقال یافته که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مصدوم به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد، اظهار کرد: با انجام بررسی های تخصصی مشخص شد مصدوم فوت شده شوهر خاله قاتل بوده که هنگام میانجیگری دعوا و درگیری بین قاتل و پدرش در اثر اصابت سلاح سرد به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل بیان کرد: ماموران یگان امداد و کلانتری ۱۶  شهرک سبلان با هماهنگی قضایی و اشرافیت اطلاعاتی و با انجام عملیات هوشمندانه قاتل فراری را در کمتر از ۲ ساعت پس از ارتکاب جرم، در میدان آزادگان شهر اردبیل، هنگامی که قصد فرار با خودروهای عمومی به شمال کشور را داشت، دستگیر کنند.

سرهنگ یوسفی فعال از اعتراف قاتل به جرم ارتکابی خبر داد و اضافه کرد: علت وقوع این درگیری اختلاف بین پسر (قاتل) و پدر بوده است.

وی ادامه داد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد.

ماه گذشته نیز در محله گلمغان شهر اردبیل وقوع درگیری به علت اختلافات قومی و طایفه‌ای قدیمی، منجر به قتل دختر بچه ۹ ساله بر اثر اصابت چاقو و مصدومیت پدر و مادر این دختر شده بود.

اردبیل یکی از استان‌های امن کشور بوده و میزان‌ وقوع انواع جرایم در آن پایین‌تر از دیگر مناطق کشور است اما بیشترین فراونی وقوع جرم در این استان مربوط به نزاع و درگیری خیابانی است.

 

کدخبر: 943551 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟