شمار کشته شدگان آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد به 32 نفر رسید / دستورات قضایی صادر شد

به گزارش رکنا،حجت‌الاسلام‎والمسلمین محسنی اژه‌ای طی دستوری به رئیس کل دادگستری استان گیلان تاکید کرد با حضور در محل نسبت بررسی علت حادثه و همچنین استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی جهت کمک به اطفا حریق و کمک به افراد حادثه‎دیده اقدام کنند.

رئیس دادگستری استان گیلان نیز که هم اکنون در محل حادثه به سر می‌برد، گفت مدیران کمپ و مسئولینی که در این زمینه وظایفی برعهده داشته‌اند تحت نظر هستند.

وی اظهار کرد: دستور‌های قضایی لازم از جمله انتقال پیکر‌های جان‌باختگان به پزشکی قانونی مرکز استان صادر شده است.

ظرفیت این مرکز براساس آمار اعلام شده ۴۰ نفر بوده است و علت حادثه در دست بررسی است و متعاقبا و پس از بررسی‌های دقیق کارشناسی اعلام خواهد شد.

کمپ

ورود دادستان کل کشور به حادثه آتش‌سوزی در مرکز ترک اعتیاد شهرستان لنگرود

در پی آتش‌سوزی در مرکز ترک اعتیاد شهرستان لنگرود و جان باختن و زخمی شدن تعدادی از مددجویان، دادستان کل کشور در پیامی ضمن تسلیت به خانواده‌های متوفیان و آرزوی بهبودی هرچه سریعتر مجروحان و مصدومان، خطاب به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان دستور بررسی دقیق و رسیدگی ویژه به پرونده و برخورد قاطع و اثرگذار با عامل یا عاملان و کسانی که در این حادثه قصور و تقصیر و سهل انگاری داشته‌اند را صادر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی در پی آتش‌سوزی در مرکز ترک اعتیاد شهرستان لنگرود و جان باختن و زخمی شدن تعدادی از مددجویان، دادستان کل کشور در پیامی با تسلیت به خانواده‌های متوفیان و آرزوی بهبودی هرچه سریعتر مجروحان و مصدومان با تاکید بر تشکیل سریع پرونده و تکمیل تحقیقات و شناسایی تمامی ابعاد این حادثه تاسف‌برانگیز بر همکاری همه دستگاه‌های متولی و اداره کل پزشکی قانونی استان گیلان در شناسایی اجساد و تحویل به خانواده‌های متوفیان و فراهم آوردن زمینه یک دادرسی سریع و عادلانه تاکید کرد.

وی خطاب به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان با بیان اینکه طی شدن روند قضایی در دادسرا و دادگاه در کوتاه‌ترین فاصله زمانی ممکن التیامی بر زخم خانواده‌های متوفیان و مصدومان این حادثه خواهد بود بر برخورد قاطع و اثرگذار با کلیه کسانی که در این حادثه قصور و تقصیر دارند تاکید کرد.

 

 

 

کدخبر: 942705 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟