قتل  هولناک مرد شیرازی در سناریوی خیانت زنش / جسدش را هم با اسید سوزاندند

به گزارش رکنا، سرهنگ قربانعلی روستا اظهار داشت: در پی مفقودی فردی در 23 مردادماه سال جاری در حوزه شهر جویم استان فارس و پیرو آن کشف جسد در شهرستان قیروکارزین و مطابقت با چهره فرد مفقودی، بررسی موضوع با فرضیه قتل در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پرتلاش پلیس آگاهی قیروکارزین تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی به همسر مقتول مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی قیروکارزین ادامه داد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی به شهر جویم اعزام و سریعا همسر 35 ساله مقتول را دستگیر و برای پاره‌ای از توضیحات به پلیس اگاهی منتقل کردند.

سرهنگ روستا ادامه داد: متهم در بازجویی اولیه اقرار داشت به دلیل اختلافات خانوادگی با خوراندن قرص خواب به همسرم، مرد جوانی که از قبل همدیگر را می‌شناختیم به منزل مراجعه و با اسلحه وی را به قتل و برای به جا نگذاشتن هیچ سرنخی از خود، جسد را با خودرو به حوزه استحفاظی شهرستان قیروکارزین  انتقال و سپس با اسید آن را سوزانده بود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با اقدامات تخصصی مطلع شدند که قاتل پس از قتل به شهرستان درگهان متواری شده است و با اخذ نیابت قضائی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی قیروکارزین با بیان اینکه متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تصریح کرد: پلیس همواره تلاش می‌کند برای نهادینه کردن نظم و امنیت در جامعه از ظرفیت‌های عظیم مشارکت عمومی استفاده کند؛ لذا برخورد با مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

کدخبر: 921070 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟