انفجار یک خانه انباشته از سوخت نفنی

به گزارش رکنا ، ابراهیم شهریاری اظهار کرد: ساعت ۱۲ و ۵۹ دقیقه امروز شهروندان با شنیدن صدای انفجار و مشاهده زبانه‌های آتش در یک منزل مسکونی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تماس گرفتند و وقوع این حادثه را در خیابان جام جم ۱۰ گزارش دادند.

وی افزود: پس از رسیدن آتش‌نشانان، مشاهده شد دود و شعله‌های سوزان آتش از یک منزل مسکونی که به صورت غیرمجاز حجم زیادی از فرآورده‌های نفتی در آن نگهداری می‌شده به بیرون زبانه می‌کشد و همچنین حجم بالا و جاری شدن فرآورده های نفتی باعث انتقال شعله‌های آتش به منازل مسکونی اطراف بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: آتش‌نشانان به محض ورود به محل حادثه وارد عملیات و مانع از سرایت آتش به خانه‌های اطراف شدند.

وی بیان کرد: در این عملیات ۶ خودروی عملیاتی اطفای آتش سوزی پس از ۲ ساعت تلاش بی‌وقفه، آتش را به کنترل خود در آوردند و پس از مهار و اطفای کامل شعله‌های آتش اقدام به ایمن‌سازی کامل محیط کردند.

شهریاری گفت: با توجه به حضور به موقع و سرعت عمل آتش‌نشانان، حریق به منازل اطراف سرایت نکرد، اما پنج نفر که در آتش مبحوس شده بودند با کنترل آتش توسط آتش نشانان نجات یافتند.

 

 

کدخبر: 910197 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟