زن جوانی جلوی چشمان شوهرش ربوده شد / 3 شیطان چه رازی داشتند؟ + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه " محمود گیلانی " در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شکایت خانمی مبنی بر اینکه به همراه همسر خود حین تردد در حاشیه شهر گرمسار، توسط 3 نفر ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و بعد متهمان وی را سوار بر یک پراید، پس از اذیت و آزار در شهر رها کردند، به سرعت چند تیم از کارآگاهان پلیس آگاهی نسبت به برسی دقیق موضوع اقدام و وراد عمل شدند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و با بهره گیری از روش های نوین پلیسی نسبت به شناسایی متهمان اقدام کردند، ادامه داد: راننده خودرو که به جرم حمل مواد مخدر دارای 12 سال حبس و در مرخصی از زندان به سر می برد، در یک عملیات منسجم توسط پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ گیلانی از اعتراف متهم به بزه انتسابی و معرفی همدستان خود خبر داد و افزود: 2 متهم دیگر این پرونده که تبعه یکی از کشورهای خارجی و سابقه دار هستند در کمتر از 24 ساعت شناسایی و هر کدام طی عملیات های جداگانه ای دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فا . ا . سمنان با اشاره به اینکه هر 3 متهم انگیزه خود از انجام این کار را مصرف مشروبات الکلی عنوان کردند، اظهار داشت: شرب خمر زمینه ارتکاب جرایم خشن را در افراد افزایش می دهد و از این رو اگر ارزش های دینی و اجتماعی در جامعه حفظ شود، میزان آسیب ها و ناهنجاری ها کاهش پیدا خواهد کرد.

کدخبر: 908859 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟