قتل خونین پسر جوان با چاقوی طلایی جلوی طباخی / دختر جوان شاهد قتل بود

به گزارش رکنا، این حادثه هولناک بامداد 31 خرداد در بولوار شهید قرنی مشهد هنگامی رخ داد که 4 نفر سوار بر یک دستگاه پراید مقابل طباخی توقف کردند و سفارش سیرابی دادند. در این میان هنوز صرف صبحانه به پایان نرسیده بود که سجاد جوان 28 ساله باب گلایه از دوستش محمد را در حضور دوست دختر وی باز کرد و گفت: چرا به تماس هایم پاسخ ندادی! و مرا مدتی مقابل منزل تان سرگردان کردی؟ سپس ادامه داد: نمی خواستی من به خانه ات بیایم؟!

 هنوز سخنان سجاد به پایان نرسیده بود که «محمد» (جوان 29 ساله) گفت: اگر قصد نداشتم تو را به منزل راه بدهم که اکنون غذایت را نمی خوردم! و با این جمله «سجاد» چشم در چشم دوستش دوخت و گفت: اکنون مقابل دوست دخترت  نمی خواهم چیزی بگویم...

در همین حال «محمد» سخن او را قطع کرد و گفت: بیا از طباخی بیرون برویم تا ببینم تو را چه فازی برداشته است!

هنگامی که دو جوان به بیرون از طباخی رفتند، دختر جوان رو به دایی محمد کرد که درون طباخی نشسته بود و به او گفت: شما هم بروید تا با یکدیگر دعوا نکنند ولی مرد میان سال که راننده پراید بود با خونسردی گفت: نه! اتفاقی نمی افتد!

بنابراین گزارش، هنوز جر و بحث های دو جوان در بیرون از طباخی ادامه داشت که ناگهان «محمد» سیلی به صورت دوستش نواخت و او نیز در یک لحظه کارد طلایی رنگ را از کمرش بیرون کشید و دوستش را هدف تیغه کارد قرار داد. او بی رحمانه و در حالی که هر دو نفر به دلیل مصرف مشروبات الکلی مست بودند، ضربات را بر سرو صورت و شانه محمد فرود آورد و او را نقش بر زمین کرد.

دقایقی بعد مجروح این حادثه به مرکز درمانی انتقال یافت و دایی محمد نیز پا به فرار گذاشت اما با مرگ جوان 29 ساله در مرکز درمانی، پرونده ای جنایی شکل گرفت و تحقیقات قضایی از سپیده دم31خرداد توسط قاضی ویژه قتل عمد مشهد آغاز شد.

به دستور قاضی «محمود عارفی راد» دختر جوان که هنوز در محل وقوع حادثه بود، توسط نیروهای کلانتری سناباد مشهد دستگیر شد و به مقر انتظامی انتقال یافت.

از سوی دیگر نیز قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، دستورهای ویژه ای را برای دستگیری متهم فراری صادر کرد اما «سجاد» به مکان نامعلومی گریخته بود. با اعترافات دختر جوان که مدعی است در 10 و 13 سالگی دو بار ازدواج کرده است، بررسی های تخصصی برای دستگیری متهم فراری توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی ادامه دارد.

کدخبر: 904399 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟