فیلم خواستگاری در حافظیه شیراز باعث برکناری مدیرکل میراث فرهنگی فارس شد!

محمدهادی ایمانیه در پاسخ به سؤال خبرنگاران  در خصوص  انتشار فیلمی از یک مراسم خواستگاری در محوطه حافظیه گفت: به هیچ وجه اجازه هنجار‌شکنی و رفتارهای خلاف شرع را در شیراز و استان فارس نخواهیم داد و با عوامل و عناصری که به‌صورت سازمان‌یافته در صدد ترویج لاابالی‌گری و فساد هستند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت .

رئیس شورای تأمین استان فارس با بیان اهمیت رعایت عفاف و حجاب و امنیت اخلاقی جامعه بیان داشت: مجموعه اقدامات سلبی و ایجابی در استان فارس در حال اجراست و دستگاه‌های فرهنگی اقدامات مناسبی را در استان انجام داده‌اند و تلاش شده است در حوزه عفاف و حجاب با تدبیر و برنامه‌ریزی و ایجاد آرامش و تذکر در قالب‌های مختلف و طرح‌های ناظر و همچنین سامانه مردم‌رسی صورت پذیرد اما حساب حرکت‌های سازمان‌یافته یا کسانی که اصرار به قبح‌شکنی و مقابله با قوانین و مقررات دارند با بقیه جداست و وظیفه دستگاه‌های مختلف امنیتی و قضایی برخورد قاطع، مناسب و بجاست.

ایمانیه از عزم دستگاه اجرایی و قضایی استان برای مقابله با ایستادگی در مقابل قانون خبر داد و اظهار داشت: در ماجرای حافظیه شیراز، براساس تصمیم مقامات قضایی، مدیر مجموعه حافظیه و دو نفری که رفتارهای خلاف شرع و هنجارشکنانه داشته‌اند، تعیین تکلیف خواهند شد و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان نیز تا مشخص شدن پرونده اجازه حضور در محیط اداری را نخواهد داشت.

 گفتنی است ، روز گذشته ( دوشنبه ) فیلمی منتشر شد که نشان می‌دهد یک مراسم خواستگاری در حافظیه انجام شده که در آن فیلم دختر روسری بر  سر ندارد. همین مسئله باعث شده مدیرکل میراث فرهنگی استان نیز تا اطلاع ثانوی برکنار شود!

منبع :  رویداد۲۴

کدخبر: 896715 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟