پایان 50 روز اسارت پسر 13 ساله از چنگال گروگانگیران / قربانی پدرش شده بود + جزییات

به گزارش رکنا،  در ساعت 17:24 بعدازظهر روز 27  اسفند ماه سال گذشته در پی ربودن نوجوانی 12 ساله از جلوی منزل پدری در شهر زاهدان بلافاصله تیم هایی از پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

در بررسی های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد سرنشینان یک دستگاه پژو 405 نقره ای نوجوانی 12 ساله به نام "آرمان"  را از مقابل منزل پدرش ربوده و به سرعت از محل متواری شده اند.

 در ادامه کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و سرنخ های به دست آمده تحقیقات گسترده ای را آغاز و هویت متهمان را شناسایی کردند.

پس از کار تحقیقات گسترده پلیسی سرانجام مخفیگاه گروگانگیران شناسایی و تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس مکان در یک موقعیت مناسب روز گذشته موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه نوجوان ربوده شده را صحیح و سالم  از چنگال آدم ربایان آزاد نمایند و عامل اصلی و 2 نفر همدست وی را دستگیر کنند.

به گفته بازرسان پرونده، متهم در همان بازجویی های اولیه لب به اعتراف گشود و به آدم ربایی با همدستی 2 نفر دیگر از بستگانش اعتراف کرد و انگیزه خود را اختلافات مالی قبلی عنوان کرد.

لازم به ذکر است پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت برخورد کرده و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

 

کدخبر: 890449 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟