گره پیچیده در ادعای زوج خیانتکار برای طلاق / مرد جوان فیلم اعتراف اجباری گرفته بود!

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده با شکایت مرد 39 ساله‌ای از همسرش به دلیل خیانت آغاز شد. شهرام به قضات گفت: من و رویا ۱۵ سال قبل ازدواج کردیم و در این مدت با هم اختلاف داشتیم. سه هفته قبل او خانه را ترک کرد و به خانه پدری‌اش رفت. چند بار دنبالش رفتم اما مادرش مدعی بود به خانه دوستش رفته است. یک روز در حال عبور از مغازه تراشکاری مستأجر سابقم، رویا را با شرایط بدی آنجا دیدم. مطمئنم آنها به من خیانت کرده‌اند و شکایت دارم.

پس از این شکایت، رویا و مستاجر سابق شاکی به نام کاوه، بازداشت شدند. رویا در جریان تحقیقات ادعای عجیبی را مطرح کرد و مدعی شد شوهرش به او خیانت کرده و قصد داشته مچ او را بگیرد. رویا به قضات گفت: به‌دلیل خیانت‌های همسرم اختلاف داشتیم. مدتی قبل متوجه شدم او طبقه بالای مغازه مستأجر سابقش یک خانه اجاره کرده و در آنجا با زنان ارتباط دارد. من به مغازه کاوه می‌آمدم و کشیک می‌دادم تا بتوانم مچ همسرم را بگیرم.

در ادامه کاوه نیز همین اظهارات را مطرح کرد و مدعی شد قصد کمک به رویا را داشته است. این در حالی بود که شهرام فیلمی به دادگاه ارائه داد که در آن، کاوه با سر و صورت کبود به ارتباط با رویا اعتراف کرد. به این پرونده در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران رسیدگی شد و شهرام دوباره ادعای خود را مطرح کرد. رویا هم در دفاعیاتش مدعی شد؛ از رفتار همسرم و خیانت‌هایش خسته شده بودم و به همین علت به مغازه کاوه رفتم تا مچ او را بگیرم. آن شب قصد بیرون رفتن از مغازه را داشتم که شوهرم سر رسید و دعوا راه انداخت. سپس کاوه در جایگاه ایستاد و ادعا کرد: من دلم برای این زن سوخت و فقط می‌خواستم به او کمک کنم. شهرام و برادرهایش مرا ربوده و شکنجه کردند. بعد خواستند برای نجات جانم مقابل دوربین اقرار کنم.

پس از دفاعیات متهمان و وکلای آنها، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

کدخبر: 883963 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟