بی آبرویی با فیلم سیاه دختر شهرستانی با پسر جوان در پارتی مختلط !

به گزارش رکنا، دختر جوان دانشجویی با مراجعه به پلیس از فیلمبرداری پنهانی یکی از اقوامشان در یک میهمانی شکایت کرد. رعنا که از اضطراب و ترس آرام و قرار نداشت به کارآگاهان گفت: «مدتی پیش پس از سال ها تلاش در رشته مورد علاقه ام در دانشگاه اصفهان قبول شدم. من تک فرزند خانواده هستم و به همین خاطر پدر و مادرم به زندگی ام در شهر دیگر رضایت نمی دادند. با کلی التماس آنها را راضی کردم و در خوابگاه مستقر شدم. مدتی گذشت و احساس کردم محیط خوابگاه را دوست ندارم و به همین خاطر پس از موافقت خانواده ام، با چند نفر از دوستانم خانه ای مجردی اجاره کردیم.»

رعنا که مدام در بین صحبت هایش اظهار پشیمانی می کرد، افزود:‌«همخانه های من برخلاف ظاهرشان خوشگذران و اهل میهمانی های خاص بودند. اما من در خانواده ای مذهبی بزرگ شده بودم و این رفتارها از نظر من درست نبود. از طرفی به خانواده ام قول داده بودم که دست از پا خطا نکنم. به مرور اما همه چیز تغییر کرد و ابتدا در تفریحاتشان همراه شدم و بعد هم با اصرار دوستانم به میهمانی های مختلف رفتم. دیگر از ترس اینکه مرا عقب مانده ندانند نه نماز می خواندم و نه به اعتقادات قبلی ام پایبند بودم. تا اینکه یک شب به پارتی مختلطی دعوت شدیم. تازه در جمع دوستانم جایی پیدا کرده بودم و نمی خواستم دوباره تنها شوم به همین دلیل همراه آنها به میهمانی رفتم. وقتی وارد خانه موردنظر شدم از فضای عجیب و غریب آن، جا خوردم اما باز هم با اصرار دوستانم و برای اینکه کم نیاورم، ابتدا روسری ام را برداشتم و سپس وسط مجلس رفتم و با پسر جوانی رودر رو قصیدم غافل از اینکه یکی از اقواممان در گوشه ای از همه کارهایم بین آن همه دختر و پسر فیلمبرداری می کند. شب سرخوش به خانه بازگشتم و خوابیدم اما فردای آن روز کابوسم شروع شد. خانواده ام تماس گرفتند و گفتند که مرا در چه وضعی دیده اند. آنقدر از آن شرایط ناراحتند که می خواهند مرا به شهرستان برگردانند. این یک طرف ماجراست چون اگر آنها را هم راضی کنم همه نگرانی ام این است که این فیلم منتشر شود و آبرویم جلوی فامیل برود.»

با این شکایت و انجام تحقیقات، فردی که در میهمانی از این دختر فیلمبرداری کرده بود دستگیر شد و فیلم آن پارتی شوم نیز کشف و ضبط شد.

 

کدخبر: 879962 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟