سیل ویران کننده در حال تخریب یک پل + فیلم وحشتناک
حجم ویدیو: 4.81M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، پس از بارندگی‌های شدید در لیماته، جریان رودخانه خروشان به طرز نگران‌کننده‌ای افزایش یافت. ساکنان این شهر می ترسند که سرریز شود و به خانه هایشان آسیب برساند. مهمتر از همه، خطر بزرگتری در منطقه لادراس، در نزدیکی کامپو فه در ناحیه پوئنته پیدرا، جایی که جریان های آب قوی حتی یک پل محلی را تهدید می کند، ثبت شد.

به همین ترتیب، کاربران گزارش دادند که در ورودی پل انسدا، در مرز سان مارتین، لوس الویس اولین طغیان رودخانه چیلیون بوده است. در محل، آب خیابان‌های اصلی را اشغال کرده و ساکنان و وسایل نقلیه دیگر نمی‌توانند به طور منظم تردد کنند.

ساعاتی قبل، پرسنل دفاع غیرنظامی به عنوان بخشی از نظارتی که در پایتخت انجام می دهند، از یکی از مناطق رودخانه چیلون بازدید کردند. ما 11 نقطه بحرانی داریم، از جمله رودخانه ریماک و رودخانه چیلون. افزایش جریان به دلیل بارش های ثبت شده در کوه های پرو است. یکی از کارگران گزارش داد که خوشبختانه دومی تشکیل سنگی دارد که باعث می شود آب مسیر عادی خود را ادامه دهد و از سرریز جلوگیری کند.

از سوی دیگر افزایش جریان رودخانه ریماک نیز گزارش شده است که ساکنان چوسیکا و هواچینا از سرریز شدن آن و آسیب به خانه هایشان بیم دارند.

کدخبر: 878060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟