درگیری مسلحانه دریابان چابهار با سوداگران مرگ/ چهار قاچاقچی مسلح زمینگیر شدند

به گزارش رکنا، جواد‌ رفیعی از کشف ۲۲۷ تن تریاک و دستگیری چهار قاچاقچی در جریان درگیری مسلحانه دریابان چابهار با سوداگران مرگ خبر داد.

جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه تجاوز به حریم ایران اسلامی، دریابانان پایگاه دریابانی چابهار با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی «تنگ بیردست»، به سرنخ‌هایی از قصد عناصر متجاوز مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر برای ورود به خاک کشور دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار دریابانان قرار گرفت.

وی افزود: قاچاقچیان مواد را در محل شناور و به‌صورت ماهرانه جاساز کرده بودند تا برای جابه‌جایی اقدام کنند که به محض مشاهده دریابانان، اقدام به تیراندازی کرده که مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کرد.

رفیعی گفت: دشمنان نظام مقدس ایران اسلامی باید بدانند، امروز مرزداران، دریابانان و مجاهدان مرزبانی بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هرگونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و همواره با چشمانی تیزبین، امنیتی مثال‌زدنی را برای امت اسلامی در سرحدات کشورمان به ارمغان می‌آورند.

 

کدخبر: 874000 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟