ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان روستای امیرآباد رزن چه بود؟

به گزارش رکنا، پرویز علی‌بنده‌لو اظهار کرد: هفته گذشته دوم اسفندماه گزارش شد که در مدرسه روستای امیرآباد دانش آموزان دچار گاز گرفتگی شده‌اند و به محض اطلاع از موضوع بلافاصله با اعزام آمبولانس، بنده، حراست فرمانداری، بخشدار، رئیس اورژانس نیز در محل حاضر شدیم که خوشبختانه هیچ گونه مشکلی نبود.

وی افزود: در این مدرسه تنها یک مورد مسمومیت یکی از دانش آموزان اتفاق افتاده بود که این دانش آموز بلافاصله با آمبولانس به بیمارستان اعزام شد اما مسمومیت این دانش آموز با گاز مونوکسیدکربن تأیید نشده و پرونده وی در بیمارستان موجود است در ضمن نکته جالب اینکه در همان روز پکیج مدرسه در حال تعمیر بوده است.

علی‌بنده‌لو با بیان اینکه این دانش آموز یک روز و نیم در بیمارستان بستری بود که خوشبخانه با سلامتی کامل از بیمارستان مرخص شد، خاطرنشان کرد: نشر اخبار کذب مبنی بر «مسمومیت ۴۵ دانش آموز با گاز مونوکسیدکربن در مدرسه امیرآباد رزن» کاملاً کذب بوده و مسمومیت یک مورد از دانش آموزان نیز با گاز مونوکسیدکربن اصلاً تایید نشده است و تنها برخی از معاندان قصد آب به آسیاب دشمن ریختن دارند.

وی با اشاره به وجود ۸۵ مدرسه در سطح شهر و روستای رزن با حدود ۷۰۰۰ دانش آموز در حال تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی شهرستان گفت: بیش از ۹۰ درصد مدارس شهرستان رزن به سیستم گرمایشی پکیج مجهز هستند و صددرصد سیستم گرمایشی مدارس استاندارد است.

 

کدخبر: 873812 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟