سرقت دزدان حرفه ای به 40 خانه در قم +جزییات

به گزارش رکنا؛ سردار سید محمود میرفیضی امروز ذوشنبه ۳ بهمن‌ماه در گفت‌وگویی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از منازل آپارتمانی سطح شهر مقدس قم با شیوه و شگرد تخریب توپی درب‌های ضد سرقت، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران طی یک سری تحقیقات فنی و پلیسی و نیز همکاری پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شرق تهران، خودرو حامل سارقان را شناسایی و پس از توقیف در بازرسی از خودروی موصوف مقادیری طلاجات و جفت پلاک جعلی مورد استفاده را کشف و ۴ سرنشین به همراه خریدار اموال مسروقه دستگیر و با صدور قرار از سوی مقام قضائی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: با اعتراف سارقان به ۴۱ فقره سرقت از منازل آپارتمانی به شیوه اعلامی در یک سال گذشته از سطح شهر قم، تحقیقات همچنان پیرامون کشف سایر سرقت‌های احتمالی و دستگیری سایر اعضای باند با هویت‌های معلوم ادامه دارد.

سردار میر فیضی در پایان ضمن توصیه به شهروندان برای رعایت موارد امنیتی و تجهیز منازل خود به سیستم‌های بازدارنده، خاطرنشان کرد: در صورت مواجهه با هرگونه مسائل امنیتی و انتظامی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 

 

کدخبر: 863739 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟