انتقام گیری عجیب قهرمان کیک بوکسینگ ایران از زنان / همه شوکه شدند + گفتگو

حوادث رکنا: دختران دم بخت می‌گویند مرد ورزشکار، نقش خواستگار پولدار را بازی می‌کرده و پس از عقد صوری، به بهانه‌های مختلف تمام اموالشان مانند خانه، ‌ماشین و طلاهایشان را تصاحب می‌کرده است. متهم این پرونده یکی از مجرمانی است که در تازه‌ترین طرح رعد پلیس دستگیر شده و حالا از جزئیات کلاهبرداری‌هایش می‌گوید.

با چه شگردی از دختران کلاهبرداری می‌کنی؟

با آنها در خیابان، مهمانی، فضای مجازی و یا جاهای دیگر آشنا می‌شدم. وضع مالی خودم بد نیست. یک خودروی مدل بالا زیر پایم است؛ ‌هیوندا سوناتا. یک باشگاه ورزشی هم در غرب تهران دارم اما این روزها کارم کساد شده بود و بدهی بالا آورده بودم. شگردم این بود که با دخترانی که پول و پله‌ای داشتند آشنا می‌شدم و از آنها خواستگاری می‌کردم. گاهی آپارتمانی برای یک ماه در نیاوران، فرشته و... اجاره می‌کردم و می‌گفتم بچه بالا شهرم. بعد از اینکه آنها جواب بله می‌دادند، به‌صورت صوری، با آنها عقد موقت می‌کردم تا خیالشان راحت شود که کلاهبردار نیستم. سپس به بهانه‌های مختلف ماشین و خانه‌هایشان را تصاحب می‌کردم.

چه بهانه‌هایی؟

مثلا به مادر یکی از دختران گفتم که خانه‌ای در مرزداران دارم که ارزشش بالاتر از خانه شماست. او هم فریب خورد و خانه‌اش را به همراه ماشین و طلاهایش به من داد و  من با مدارک جعلی خانه خیالی را به نامش زدم. یا دختر دیگری ماشین 206 خودش را به نام من زد که مثلا ماشین مدل بالاتر برایش بخرم و با این شگرد ماشینش را تصاحب کردم.

ارزش اموالی که سرقت کردی چقدر است؟

مبلغ دقیق را که نمی‌دانم اما با این گرانی‌های اخیر قطعا بالای 7 یا 8 میلیارد می‌شود.

تو که وضع مالی خوبی داشتی، ‌چرا کلاهبرداری‌ می‌کردی؟

می‌خواستم از خانم‌ها انتقام بگیرم. همسر سابقم باعث شد تا از زنان کینه به دل بگیرم. چند سال قبل به‌خاطر همسرم  9ماه زندان افتادم . او هم رفت دادگاه و درخواست طلاق غیابی داد. وقتی از زندان آزاد شدم تازه فهمیدم که او از من جدا شده و همراه  2پسرم زندگی می‌کند. به سراغش رفتم اما او دیگر نمی‌خواست با من زندگی کند. این اتفاق تأثیر بدی در روحیه‌ام گذاشت و باعث شد نقشه انتقامجویی از زنان را بکشم.

چرا  به‌خاطر همسرت افتادی زندان؟

شنیدم که یک نفر به همسرم متلک انداخته است. رفتم به‌خاطر ناموسم با طرف درگیر شدم و با قمه او را زخمی کردم. به‌دلیل درگیری افتادم زندان.  من آدم بدی نیستم، ورزشکار حرفه‌ای هستم. مدال قهرمانی دارم. چند سال قبل در رشته کیک بوکسینگ قهرمان آسیا شدم. المپیک رفته‌ام، ‌مسابقات تایلند و ترکیه رفته‌ام. خودم مربی کیک بوکسینگ و بدنسازی هستم اما بار روانی اتفاقی که در زندگی‌ام افتاد را نتوانستم تحمل کنم و تبدیل شدم به یک آدم کینه‌ای. می‌دانم که اشتباه بزرگی مرتکب شده‌ام، ‌درواقع از خودم انتقام گرفته‌ام و پشیمانم.

 

کدخبر: 854118 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟