مادر 22 ساله حاضر شد بمیرد اما 4 قلوهایش متولد شوند + فیلم گفتگو و عکس
حجم ویدیو: 201.01M | مدت زمان ویدیو: 00:04:25

به گزارش اختصاصی خبرگزاری رکنا، یک چشم مادر به هادی است و یک چشمش به مهدی. یک نگاهش به رها و یک نگاهش به راحیل.شاید هنوز هم باورش نمی شود که در سومین زایمانش صاحب 4 قلو شده است.

پریا غلامی، مادر 22 ساله کرمانشاهی بعد از به دنیا آوردن نوزادان خود حال خوبی دارد.او دوران باردای سختی را گذرانده و حالا با داشتن 6 فرزند شاید دیگر جز چرخ زدن در دنیای شیرین مادرانگی اش وقت سر خاراندن هم نداشته باشد.

چنگیز غلامی پدر 4 قلوها در گفتگو با خبرنگار رکنا می گوید: « 9 سال قبل با همسرم ازدواج کردیم و 2 سال که ازازدواج ما گذشته خدا به ما دختری به نام باران داد.بعد از آن هم صاحب دختر دیگری به نام دنیا شدیم که الان 5 سال دارد.تا ینکه همسرم برای سومین بار باردار شد. در اولین سونوگرافی متوجه شدیم که  او 4 قلو باردار است و باور این اتفاق برای خودمان هم سخت بود اما پزشک در اولین آنومالی به ما گفت که 4 قلب با ریتم منظم در حال تپیدن است.پزشکان به همسرم می گفتند که نمی تواند فرزندانش را نگه دارد و ممکن است برای خودش خطر جانی داشته باشد.اما همسرم می گفت حتی اگر بمیرم هم می خواهم این بچه ها را به دنیا بیاورم چون قلب آنها تشکیل شده بود.حتی به مسائل اقتصادی هم فکر می کردیم اما با خودمان گفتیم که وقتی خدا خواسته و به صورت طبیعی همسرم 4 قلو حامله شده است، حتما خودش هم اوضاع اقتصادی ما را روبراه می کند.»

پدر 4 قلوها در ادامه می گوید:«من دوره گرد هستم و با وانت کار می کنم.یک روز میوه می فروشم و یک روز ضایعات. یک روز دیگر باربری می کنم و خلاصه هر کاری لازم باشد برای امرار معاش انجام می دهم.مستاجر هم هستم و حالا که خدا به ما 6 فرزند دارد از مسئولین تقاضای کمک دارم.»

غلامی در آخر در مورد وضعیت جسمانی بچه ها می گوید:«12 روز از تولد 4 قلوها می گذرد و حال عمومی نوزادان ما خوب است اما به دلیل اینکه 7 ماهه به دنیا آمدند و نارس هستند وزن زیر 2 کیلو دارند.برای همین باید مدتی در بیمارستان بمانند.»

 

کدخبر: 850401 ویرایش خبر
لینک کپی شد
فاطمه شیخ علیزاده دبیر گروه حوادث: حسین خزائی فر
آیا این خبر مفید بود؟