11 عکس از شکار گورخر کوچولو توسط پلنگ جلوی چشمان مادرش !

وقتی که به وقایع حیات وحش نگاه می کنید هر روز آن پر است از لحظات کشمکش دار و پر تلاطمی که حیوانات برای بقای خود با آن ها درگیر هستند، همیشه یکی به دنبال طعمه است و یکی به دنبال حفظ جان خود درنده و غیر درنده هم ندارد در حیات وحش هر روز باید برای دیدن طلوع دوباره خورشید بی وقفه تلاش کرد و حواس جمع بود. افرادی که به وقایع حیات وحش علاقه دارند همیشه چشم باز هستند تا مبادا یکی از این صحنه های خارق العاده را از دست بدهند صحنه هایی که اگرچه مادام در طبیعت تکرار می شوند اما شما ممکن است فقط برای یک بار شاهد آن ها باشید.

ایزان ون زیل که به همراه خانواده و دوستانش در پارک ملی پیلنسبرگ مشغول گشت و گذار بودند با یکی از هیجان انگیز ترین و دراماتیک ترین صحنه های ممکن مواجه شدند. این طور که خانم ایزان تعریف می کند: در حالی که به سمت جاده اصلی حرکت می کردیم گله ای از گورخر های وحشی را مشاهده کردیم کردیم که به سمت ما می آمدند. ما مسیر خود را به سمت چپ تغییر دادیم تا با گورخر های وحشی تصادف نکنیم اما آنچه باز هم تعداد زیادی گورخر وجود داشت.

حیات وحش

حیات وحش

حیات وحش

آن چه که بیشتر توجه ما را جلب کرد حیوانی در وسط جاده که ابتدا فکر کردیم باید شیر باشد چرا که صبح همان روز مردم گزارش کرده بودند که شیری را در آن منطقه مشاهده کرده اند اما وقتی که کمی دقیق تر شدیم، بله یک پلنگ بود. در واقع آن حیوان یک پلنگ نر به نام گهیجی بود که بلافاصله به داخل علف زار های بلند رفت و ما با تاسف فراوان فکر کردیم که او را از دست داده ایم.

حیات وحش

حیات وحش

حیات وحش

پلنگ نر در حقیقت در میان علف زار ها پنهان شده بود و خیلی آرام و آهسته به گورخر و کره او که از خیابان عبور می کردند نزدیک شد. گور خر مادر ابتدا از خیابان رد شد و به دنبال او کره اش در حال عبور بود که ناگهان پایش بر روی مواد چسبناکی که در خیابان بود لیز خورد و همین هم باعث شد که به زمین بیوفتد.

حیات وحش

حیات وحش

پیش از آنکه گورخر کوچک بتواند بلند شود پلنگ به سوی او حمله کرد و در نبردی نا عادلانه و البته ساده برای پلنگ او را شکست داد. و به محض این که توانست کره گورخر را از پا در بیاورد به داخل علف زار ها فرار کرد و از دید محو شد. بعد از کمی جست و جو او را دیدیم که در زیر سایه درختی در حال استراحت بود و از شکار خود لذت می برد.

حیات وحش

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید. 

حیات وحش

حیات وحش

منبع: شایا نیوز

کدخبر: 849295 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟